"قصه بخت" در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

نمایش"قصه بخت" به نویسندگی و کارگردانی داود فتحعلی‌بیگی از نیمه بهمن ماه در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه رفت.

این نمایش که از جمله نمایش‌های برگزیده جشنواره کودک و تئاتر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به شمار می‌رود، اجرای خود را با شیوه عروسکی در کانون پرورش فکری آغاز کرده است.

علی یداللهی یکی از بازیگران این نمایش است که بیش از ۸ عروسک دستکشی را به بازی گرفته است. یداللهی به عنوان عروسک گردان درون یک خم بزرگ می رود و نقش ۸ عروسک را به تنهایی عروسک گردانی و صداگذاری می کند.

علی یداللهی سال ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمد. او در رشته گرافیک تحصیل کرد و همزمان با تحصیل در دانشگاه، به بازیگری حرفه ای مشغول شد.

بازی در نمایش "نیرنگ‌های اسكاپن" به كارگردانی شكرخدا گودرزی، بازی در نمایش "مواظب كلاهت باش" به كارگردانی داود فتحعلی‌بیگی، بازی در نمایش "تاج محمد و دیوها" به كارگردانی احمد مایل، بازی در نمایش"نقاشی‌های عجیب من" به كارگردانی حمید مردمی و بازی در نمایش "نمایش ممنوع" به كارگردانی داود فتحعلی‌بیگی تعدادی از فعالیت های یداللهی در حوزه نمایش کودک است.

اجرای نمایش قصه بخت تا پایان فروردین ماه ادامه دارد.
علاقه مندان برای دیدن این نمایش می توانند هر روز به جز یکشنبه ها، ساعت ۱۸ به مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون در پارک لاله مراجه کنند.
برای اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۸۸۹۶۴۷۷۴ تماس بگیرید.
Submitted by editor6 on