خلاقیت و لذت در مسابقه بین المللی ساخت انیمیشن

شرکت HP تولید کننده ابزارهای فن آوری با همکاری شبکه کارتون (Cartoon Network  )، مهمترین شبکه تلویزیونی کودکان در ناحیه آسیا اقیانوسیه، برای تشویق کودکان و نوجوانان به ساخت خلاق انیمیشن های کوتاه،«جایزه آفرینش انیمیشن» را برای کودکان و نوجوانان برگزار می کند.

در این مسابقه اینترنتی که قرار است در ماه جولای سال جاری برگزار شود کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۴ سال از کشورهای استرالیا، هند، تایوان، تایلند، مالزی و سنگاپور در فعالیتی شاد و جذاب خلاقیت خود را به آزمون می گذارند. آن ها می توانند به تنهایی و یا با همکاری همکلاسی هایشان در مدرسه با کمک گرفتن از فن آوری شرکت HP و راهنمایی شبکه کارتون یک انیمسشن کوتاه بسازند و در مسابقه شرکت کنند.
داوری مسابقه را قرار است یک گروه از کارشناسان شرکت HP و شبکه کارتون با کمک گرفتن از نظرهای اینترنتی فرستاده شده انجام دهند. به برگزیدگان هر کشور یک رایانه شخصی با فن آوری لمسی اهدا می شود و مدرسه ای که بیشترین انیمیشن ها را ساخته باشد سه رایانه با فن آوری لمسی از آن خود خواهد کرد. برنده نهایی مسابقه نیز می تواند در ماه نوامبر (آبان ماه) شاهد پخش انیمیشن خود از شبکه کارتون باشد که میلیون ها تماشاگر در کشورهای مختلف دارد.
برگزارکنندگان امیدوارند کودکان با ساختن یک انیمیشن کوتاه با استفاده از فن آوری هم لذت ببرند و هم به رشد خلاقیت، خودباوری و قدرت تخیل خود کمک کنند.  

Submitted by editor6 on