روز جهانی کودک و یک هفته با کانون

كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان برنامه‌های گسترد‌ه ای را برای جشن‌های روز جهانی كودك که ۱۶ مهر در سراسر کشور برگزار می شود، تدارك دیده است.

 به گزارش روابط عمومی كانون، «جشنواره یك هفته با كانون» امسال به مناسبت روز جهانی كودك به جای اردیبهشت ماه، زمان همیشگی برگزاری آن، در مهرماه برپا می شود. در این جشنواره که با همراهی تمامی مراكز كانون در استان‌های كشور برگزار می شود، به بازی‌های سنتی كودكان ایران توجه ویژه ای شده است.

 جشنواره امسال قرار است از روز ۱۳ مهر در مركز آفرینش‌های فرهنگی و هنری كانون در خیابان حجاب تهران آغاز شود و تا روز ۱۹ مهر، خاطراتی شیرین را در ذهن كودكان و نوجوانان تهرانی به یادگار گذارد.

 همزمان با این برنامه،  قرار است در روز ۱۶ مهر که روز جهانی كودك است، برنامه‌ ویژه‌ای در مركز آفرینش‌های كانون با حضور پرشمار كودكان و نوجوان و مسؤولان كشوری برگزار شود.

 بر اساس این گزارش، محسن چینی‌فروشان مدیرعامل كانون،  امروز در نشستی رسانه‌ای برنامه‌های جشنواره یك هفته با كانون را اعلام می کند.  همچنین تمامی مراكز كانون در سراسر كشور كه اكنون شمار آن‌ها به ۸۰۰ مركز فرهنگی، هنری رسیده است، برنامه‌های ویژه‌ای را به همین مناسبت اجرا خواهند كرد.

 گفتنی است روابط عمومی كانون دو شماره تلفن ۸۸۹۶۲۹۷۱ و ۸۸۹۶۲۹۷۰ را برای انجام هماهنگی‌های لازم از سوی مدرسه های تهران به منظور حضور گروه‌های دانش‌آموزی در این جشنواره فرهنگی در نظر گرفته است.

Submitted by editor6 on