فراخوان سیزدهمین جشنواره عروسکی تهران - مبارک

سیزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران – مبارک مرداد ۱۳۸۹ در بخش های "مسابقه نمایش نامه نویسی"، "سمینار بین المللی نمایش عروسکی"، "بخش نمایشگاهی"، "بخش کودک و عروسک" و بخش های مختلف دیگری برگزار می شود.

بخش مسابقه نمایش نامه نویسی با هدف دستیابی به متن های نمایش عروسکی ایرانی اقدام به برگزاری مسابقه نمایشنامه نویسی عروسکی نموده و ضمن حمایت مادی و معنوی، آثار برگزیده را به انتخاب هیئت داوران از سوی انتشارات نمایش به چاپ خواهد رساند. مهلت ارسال آثار در این بخش  ۱۵ اسفند ۱۳۸۸ است.

در بخش "سمینار بین المللی نمایش عروسکی"  از پژوهشگران و صاحبب نظران نمایش عروسکی ایرانی و خارجی دعوت شده است تا با ارسال مقاله و ارائه سخنرانی با موضوع "نمایش عروسکی و هویت ایرانی" در این بخش شرکت نمایند. مهلت ارسال چکیده مقاله تا پایان بهمن ماه ۱۳۸۸ اعلام شده است.

ستاد برگزاری "بخش نمایشگاهی جشنواره" با هدف برگزاری نمایشگاهی بزرگ از عروسک های محلی ایران و سایر کشورها، از تمامی سازندگان و پژوهشگران دعوت می کند تا با عروسک های بومی خود در این جشنواره شرکت کنند.

مهلت دریافت عروسک ها به همراه شناسنامه تا پایان فروردین ۱۳۸۹ است.

در "بخش کودک و عروسک" نیز از تمامی شرکت های عروسک ساز، تولید کننده و وارد کننده عروسک دعوت می شود تا به معرفی و نمایش عروسک های خود در این جشنواره بپردازند.

نشانی دبیرخانه جشنواره: تهران، خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، ‌جنب تالار وحدت، مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه دائمی جشنواره ها.

تلفن تماس: ۶۶۷۰۵۱۰۱ –  ۶۶۷۱۰۷۰۲

نشانی پست الکترونیکی جشنواره: dac@neda.net

نشانی وب سایت جشواره: www.theater.ir

یرای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم تقاضای شرکت در جشنواره اینجا کلیک کنید.

 

Submitted by editor6 on