اینترنت برای کودکان بریتانیا امن تر می شود!

امنیت کودکان بریتانیایی در گردش های اینترنتی، بیشتر می شود. "شورای بریتانیایی امنیت برای کودکان در اینترنت"، (UKCCIS)، در ماه دسامبر، به طور رسمی با اعلام نخست وزیر بریتانیا آغاز به کار کرد.

شورای بریتانیایی امنیت برای کودکان در اینترنت، که فعالیت خود را از تابستان سال ۲۰۰۸ به شکل غیر رسمی آغاز کرده، بیشتر از ۱۴۰ سازمان دولتی و غیردولتی را در برمی گیرد و می کوشد تا راهبردی برای امن تر کردن دنیای بی مرز اینترنت برای کودکان فراهم کند.

برای شروع، این شورا در حال آماده کردن برنامه ای است که در آن به کودکان دبستانی شیوه های استفاده امن از اینترنت آموزش داده می شود. این برنامه که "هوشیار کلیک کن، امن کلیک کن" نام دارد قرار است در سال ۲۰۱۱ راه اندازی شود. در این برنامه، کودکان می آموزند که چگونه از اطلاعات شخصی شان در دنیای مجازی حفاظت کنند، با افراد و گروه های خطرناک در اینترنت رابطه برقرار نکنند و اگر از طریق اینترنت مورد سوء استفاده قرار گرفتند مسئله را با خانواده و آموزگاران شان مطرح کنند.

سازمان های دولتی و غیردولتی از اسکاتلند، ولز، انگلستان و ایرلند شمالی در شورای بریتانیایی امنیت برای کودکان در اینترنت همکاری می کنند.

 

Submitted by editor6 on