تلاش انسان دوستانه بزرگ یک پسر کوچک

پسرک ۷ ساله اهل لندن هنگامی که با دوچرخه کوچکش به راه افتاد تا با کمک همسایه ها اندکی پول برای کمک به هم سالانش در هاییتی جمع کند، هرگز فکر نمی کرد تا این اندازه با استقبال رو به رو شود.

چارلی سیمسون، امیدوار بود که بتواند ۵۰۰ یورو جمع کند اما ساکنان محل زندگی اش تا کنون ۱۲۰ هزار یورو به او کمک کرده اند و به نظر می رسد که کمک ها و هدیه های بیشتری هم از راه برسد.

این پسر کوچک در حالی که لباسی با نشان یونیسف به تن داشت، این کوشش را آغاز کرد تا به درخواست یونیسف برای جمع آوری کمک های مالی برای کودکان هاییتی پاسخ دهد. حرکت چارلی، مردم بسیاری را در گوشه و کنار جهان تحت تاثیر قرار داده و سبب شده  تا حرکت او از یک تلاش انسان دوستانه کوچک به یک همکاری بزرگ جهانی برای کمک به انسان های رنج دیده ای در گوشه ای از کره زمین تبدیل شود.

حالا بسیاری از مردم از طریق وب سایت چارلی کمک های خود را به حسابی واریز می کنند. یونیسف پشتیبانی از طرح این کودک را بر عهده گرفته است و رسانه ها هم با پوشش دادن طرح چارلی به گسترده تر شدن کمک ها به این طرح کمک کرده اند.

مادر پسرک می گوید: "هنگامی که چارلی تصویرهای مربوط به زلزله هاییتی را دید گریه کرد. اما پس از آن تصمیم گرفت تا کاری برای آن مردم انجام دهد، سوار دوچرخه اش شد و با پدرش به خیابان رفت تا با کمک همسایه ها کمی پول و هدیه جمع آوری کند. او کاری کوچک را آغاز کرد و حالا رویدادی بسیار بزرگ تر از آن چه ما تصور می کردیم اتفاق می افتد."

 

Submitted by admin on