پنج سالگی خانه ای رو به آفتاب، رو به بهار!

۱۳ اسفند، خانه کتابدار کودک و نوجوان، ۵ سالگی را پشت سر گذاشت تا به ششمین سال فعالیت های پربار ترویجی خود گام بگذارد.

به همین مناسبت، پنج شنبه ۱۳ اسفند، از ساعت ۴ تا ۷ عصر، کودکان و نوجوانان عضو خانه کتابدار همراه با خانواده ها یشان و دوستان و دوست داران کودکان و خواندن میهمان خانه کتابدار شدند و در جشنی صمیمی پنجمین سالگرد آغاز به کار خانه کتابدار را گرامی داشتند.

مراسم پنجمین سالگرد آغاز به کار خانه کتابدار کودک و نوجوان برگزار شد

حال و هوای صمیمی مراسم امسال، با آن چه در سال های گذشته انجام شده بود، تفاوت داشت و این به خاطر همکاری کودکان عضو و خانواده های آن ها در برگزاری مراسم بود. در آغاز مراسم، فرزانه اخوت و ملیحه پیشداد سخن گفتند و برنامه با قصه گویی برای کودکان و نوجوانان عضو و خانواده های شان ادامه پیدا کرد. پس از آن، کتابداران خانه کتابدار در گفت و گو با پدر و مادرها، فعالیت ها و پروژه های ترویجی که در خانه کتابدار اجرا می شود را بررسی کردند. در ادامه مراسم نیز، اعضای خانه کتابدار به صورت کوتاه با کتابک و فعالیت های آن آشنا شدند. جشن سالگرد آغاز به کار خانه کتابدار برای بچه های کتابخوان این منطقه به یاد ماندنی شد، زیرا کتابخوان ترین کودکان و نوجوانان عضو خانه کتابدار معرفی شدند و به آن ها بن خرید کتاب هدیه داده شد.
پس از پایان مراسم، میهمانان از نمایشگاه کاردستی کودکان ونوجوانان عضو خانه کتابدار و نمایشگاه کتاب که در کنار آن برپا شده بود بازدید کردند. 

Submitted by editor6 on