هیولاهای ترسناک به سینما باز می گردند!

پس از سپری شدن نزدیک به ده سال، هیولاهای عجیب و غریبی که شب ها پس از تاریک شدن اتاق، از کمد بیرون می پریدند تا کودکان را بترسانند، به خانه ها باز می گردند. شرکت والت دیزنی، اعلام کرده که به زودی سری دوم فیلم انیمیشن "شرکت هیولاها" (Monsters, Inc) را می سازد.

البته پیش خودمان بماند که ساکنان شهر هیولاها که انرژی لازم برای شهر را از جیغ بچه ها تامین می کنند، خود نیز به شدت از بچه ها می ترسند. با این حال در میانه داستان دوستی عمیقی بین بچه ها و چند تا از هیولاها برقرار می شود و داستان به این ترتیب پیش می رود. سری نخست این انیمیشن را که شرکت پیکسار در سال ۲۰۰۱ ساخت از محبوبیت بسیاری برخوردار شد و به عنوان یکی از پر فروش ترین فیلم های انیمیشن این شرکت قرار گرفت. این فیلم بیش از ۵۲۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش داشت.هنوز مشخص نیست که دنباله شرکت هیولاها را پیت داکتر، کارگردان بخش نخست، خواهد ساخت یا نه.  پیت داکتر امسال با انیمیشن بالا (up) برنده اسکار شد.

هیولاهای ترسناک به سینما باز می گردند

اما علاقه مندان به تماشای سری دوم و ادامه ماجراهای هیولاهایی که کارشان ترساندن بچه هاست، باید تا ماه نوامبر سال ۲۰۱۲ صبر کنند. البته تا آن زمان، دیزنی و پیکسار، دو فیلم انیمیشن دیگر را بر روی پرده سینماها خواهند فرستاد، سومین سری داستان اسباب بازی (Toy Story) و دومین قسمت داستان ماشین ها (Cars).

از دیگر تولیدات جدید دسینی - پیکسار، بازسازی قصه "وینی د پو" (Winnie the Pooh) است با استفاده از نقاشی های دستی متحرک، و همچنین فیلم "فرانکنوینی"، که بر اساس داستانی از تیم برتون ساخته خواهد شد.  

Submitted by admin on