بازی کن تا با فرهنگنامه آشنا شوی!

 اعضای گروه ترویج فرهنگنامه کودک و نوجوان شورای کتاب کودک، همراه با توران میرهادی بنیان گذار شورای کتاب کودک و نوش آفرین انصاری رئیس هیئت مدیره شورا، از فعالیت‌های موسسه شوق یادگیری کوچ برای آشنایی و تشویق کودکان به استفاده از فرهنگنامه کودک و نوجوان، بازدید کردند. 

این بازدید ۱۶ بهمن در مجتمع آموزشی ضحی انجام شد. در این دیدار، گروه کوچ، بازی‌های خلاقی را که با موضوع آشنایی با فرهنگنامه طراحی کرده، به اجرا گذاشت. این بازی‌ها، با ساختن یک فضای شاد و خلاق و لذت بخش، به کودکان و نوجوانان کمک می‌کنند تا با فرهنگنامه کودک و نوجوان آشنا شوند. 

بازی کن تا با فرهنگنامه آشنا شوی

موسسه شوق یادگیری کوچ از پاییز سال ۸۸ فعالیت خود را در گروه های آموزشی متفاوت و به کمک برخی از کارشناسان ماهر در آموزش و پژوهش کودکان آغاز کرد. هدف آن‌ اما،  بهبود انگیزه‌های یادگیری کودکان و توانمند سازی آن‌ها برای رسیدن به رشد همه جانبه است. این گروه، راه رسیدن به این هدف را به کارگیری روش‌های آموزشی مناسب و کارآمد می‌داند. 

بازی کن تا با فرهنگنامه آشنا شوی

دست اندرکاران این گروه، بر این باورند که کودکان به روش‌های گوناگون یاد می‌گیرند. گروه کوچ، می‌کوشد تا با به دست آوردن مشارکت و حمایت آموزش و پرورش، در مدرسه‌ها پروژه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود را اجرا کند. پروژه‌هایی که بر پایه بررسی وضعیت موجود و در یک نیازسنجی علمی و جامع، طراحی شده اند. 

بازی کن تا با فرهنگنامه آشنا شوی

فرهنگنامه کودک و نوجوان، بزرگ ترین کتاب مرجع ویژه کودکان و نوجوانان ایرانی است. کارشناسان شورای کتاب کودک از سی سال پیش تاکنون دست به کار تهیه این فرهنگنامه هستند. اکنون ۱۲ جلد از فرهنگنامه منتشر شده و انتظار می‌رود جلد سیزدهم نیز در جشن سالانه شورای کتاب کودک در اسفند ماه رونمایی شود. 

بازی کن تا با فرهنگنامه آشنا شوی

 

 

Submitted by admin on