دوهزار عضو برای کتابخانه ملی آن لاین کودک و نوجوان

 تعداد اعضای کتابخانه آنلاین کودک و نوجوان کتابخانه ملی ایران، به دوهزار نفر رسیده است. 

این کتابخانه اکنون هزار جلد کتاب را به شکل آن لاین در اختیار کودکان و نوجوانان قرار داده است. کتابخانه آن لاین کودک و نوجوان کتابخانه ملی، از اردیبهشت سال ۸۹ فعال شده است. بر اساس گزارش خبرگزاری کتاب ایران از کتابخانه آن لاین کودک و نوجوان، هر ماه پنجاه جلد کتاب به مجموعه کتابخانه افزوده می‌شود.

کتابخانه آنلاین، امکانات ویژه ای را هم در اختیار اعضای خود قرار می‌دهد. بچه‌هایی که عضو کتابخانه می‌شوند، می توانند از کتاب‌های مورد پسندشان، کتابخانه شخصی درست کنند، خبرهای تازه درباره کتاب و کتابخوانی را بخوانند، با میراث فرهنگی و طبیعی ایران بیشتر آشنا شوند، با چند بند از پیمان نامه حقوق کودک آشنا شوند و بیشتر از هر چیز کتاب بخوانند و درباره کتاب‌ها نظر بدهند و با نظرات دیگر همسالان‌شان هم آشنا شوند. 

در این کتابخانه آنلاین بخشی هم برای پدر و مادرها، پژوهشگران، پدیدآورندگان و مربیان در نظر گرفته شده است. کتابخانه ملی آن لاین کودک و نوجوان، کتاب‌های نویسندگان را با اجازه آن‌ها در کتابخانه قرار می‌دهد. 

کودکان و نوجوانان اجازه ورود به ساختمان کتابخانه ملی ایران را ندارند. این موضوع ایده راه اندازی کتابخانه آنلاین کودک و نوجوان در کتابخانه ملی ایران را به وجود آورد. تا کودکان و نوجوانان هم بتوانند عضو کتابخانه ملی ایران باشند. 

 

Submitted by admin on