۲۰۰۰ دلار جایزه مسابقه کاریکاتور با موضوع کتاب

 نهاد كتاب‌خانه‌های عمومی كشور با همکاری خانه‌ی کاریکاتور، مسابقه‌ بین‌المللی کاریکاتور کتاب را در هشت موضوع برگزار می‌کند.

مسابقه‌ بین‌المللی کتاب با همت نهاد کتاب‌خانه‌های عمومی کشور و با همکاری خانه‌ی کاریکاتور با موضوعات: "کتاب"، "کتاب و کتاب‌خانه"، "من کتاب می‌خوانم"، "همه کتاب بخوانیم"، "کتاب خوب بخوانیم"، "با کتاب بزرگ شویم"، "آینده از آن کتاب‌خوان‌هاست" و "کتاب زرد" برگزار می‌شود. 

به نقل از خبرگزاری کتاب ایران، از اهداف این مسابقه می‌توان به ترویج کتاب‌خوانی و مطالعه‌ مفید، جذب مخاطب به کتاب‌خانه به‌عنوان مناسب‌ترین مکان برای مطالعه و بهترین مرجع برای دریافت اطلاعات و دانستنی‌های مفید، آموزش، هدایت کتاب‌خوا‌ن‌ها و عموم مردم به انتخاب و مطالعه‌ کتاب خوب اشاره كرد. توجه دادن مخاطب به آثار مطالعه‌ی کتاب‌های زرد و بی‌محتوا، از دیگر اهداف مهم در برگزاری این مسابقه اعلام شده است. 

علاقه‌مندان برای شركت در این مسابقه، نام، نام خانوادگی، نشانی پستی، نشانی الكترونیكی(ای‌میل) و تلفن تماس خود را به‌صورت فایل Word ارسال كنند. در پایان به تمام هنرمندانی که آثارشان به کتاب مسابقه راه پیدا کند، یک نسخه از آن را به صورت هدیه دریافت خواهند كرد. آثار ارسالی باید 200dpi  با طول یا عرض 1500pixel  و با فرمت jpg  باشد و در عنوان ای‌میل فرستاده شده، باید جمله‌ی "مربوط به مسابقه‌ی کتاب" نوشته شود.

هر شرکت‌کننده می‌تواند پنج اثر به نشانی الکترونیکی info@irancartoon.com بفرستد. ۲۰۰۰  دلار وجه نقد، لوح تقدیر و تندیس، برای نفر اول، ۱۵۰۰ دلار، لوح تقدیر و تندیس، برای نفر دوم و ۱۰۰۰ دلار، لوح تقدیر و تندیس نفر سوم و پنج لوح تقدیر و تندیس برای دیگر برگزیدگان، جوایز این مسابقه‌ی بین‌المللی‌اند. مهلت ارسال آثار  ۱۵ شهریور سال جاری است و گروه سنی خاصی برای شركت در این مسابقه ذكر نشده است؛ بنابراین نوجوانان نیز می‌توانند آثار خود را در مسابقه شركت دهند.

Submitted by admin on