"خاله مرجان و خروس" در مرکز تئاتر کانون به روی صحنه می رود

 "خاله مرجان و خروس" عنوان نمایشی است که از روز بیست و دوم آذر، در مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه می رود.

نمایش صبح ها ویژه مدرسه ها اجرا می شود و هر روز عصر ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه اجرای عمومی خواهد داشت. به گزارش روابط عمومی کانون، این نمایش به نویسندگی و کارگردانی مریم کاظمی برای گروه سنی کودک و نوجوان به روی صحنه می‌رود. مریم کاظمی، حسین محب‌اهری‌، مرجان احمدی‌، سمیه نادری‌، آنا نمکچیان‌، حسین مزینانی‌، زهرا مریدی و عرفان میرانلو در نمایش خاله مرجان و خروس به نقش آفرینی می‌پردازند.

نمایش خاله مرجان و خروس با شیوه‌ی دست‌کشی و نخی بر اساس داستان معروفی به همین نام برگرفته از کتاب فارسی ابتدایی قدیم ساخته شده است. در این داستان خروس نافرمان خاله مرجان دوست دارد شب‌ها بیرون بماند تا این که در یک شب بارانی اتفاقات بدی برای او می‌افتد...

موسیقی این نمایش توسط فرید نوایی ساخته شده است و رضا مهدی‌زاده ، طراحی صحنه و سهیلا باجلان طراحی عروسک‌های آن را برعهده داشته‌اند. علاقه‌مندان می‌توانند برای انجام هماهنگی و پیش خرید بلیت با شماره‌های ۸۸۹۶۶۱۱۹ و ۸۸۹۶۴۷۷۴  و ۰۹۱۹۹۳۷۷۹۶۵ تماس بگیرند. 

Submitted by admin on