نقاشی و عکس هایی از "جایی که من زندگی می کنم، این من هستم"!

۱۹ کودک و نوجوان ایرانی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سی و نهمین مسابقه بین المللی نقاشی لیدیسه چک دیپلم افتخار گرفتند. موضوع این مشابقه نقاشی "این جا جایی است که من زندگی می کنم، این من هستم" بود. ۱۱ دیپلم افتخار این مسابقه برای آثار نقاشی و ۸ دیپلم افتخار آن به عکاسی های کودکان ایرانی رسیده است. 

نقاشی و عکس هایی از جایی که من زندگی می کنم، این من هستم

به آمیتیس طلوعی ‌زاده و فاطمه سلیمی، هر دو ۵ ساله، از مرکز آفرینش‌های کانون تهران و مرکز هوانیروز کرمانشاه، همتا قادری ۶ و نیم ساله و رضا رفعتی ۹ ساله از مشهد در خراسان رضوی، میلاد صادقی و محمد رضا صیادی هر دو ۱۰ ساله از اردبیل و اسلام‌آباد کرمانشاه، امیر همایون انصاری فرد، علی رضا محتشم و مهدی خلیلی(نقاشی) هر سه ۱۱ ساله از مشهد خراسان رضوی، رفسنجان در استان کرمان و ماکو در آذربایجان‌غربی، زینب پناهی ۱۲ ساله از سمیرم اصفهان و فائزه کریم زاده ۱۴ ساله از سورشجان چهارمحال بختیاری دیپلم های افتخار بخش نقاشی این مسابقه را به دست آوردند. 

نقاشی و عکس هایی از جایی که من زندگی می کنم، این من هستم

علی میرحسینی، ریحانه حسینی راد ۷ و ۸ ساله و سارا رادپور، ۱۲ ساله از مشهد در خراسان رضوی، سپهر مهدیان ۱۰ ساله از شهرکرد چهار محال و بختیاری، مهسا نفیسی و ملیکا نفیسی هر دو ۱۲ ساله، مینا سپهوند و مرتضی دانا هر دو ۱۴ ساله از تهران هم دیپلم های افتخار بخش عکاسی را به دست آوردند.

نقاشی و عکس هایی از جایی که من زندگی می کنم، این من هستم

کانون پرروش فکری کودکان و نوجوانان ۳۳۳ اثر از کودکان و نوجوانان عضو مراکز مختلف را برای شرکت در این مسابقه فرستاده بود. این آثار در میان ۲۵ هزار و چهارصد پنجاه اثر از ۶۶ کشور جهان به قرار داشتند. 

Submitted by admin on