فراخوان مسابقه بین المللی تصویرگری بولونیا در سال ۲۰۱۳

نمایشگاه کتاب بولونیا برای مسابقه بین المللی تصویرگری بولونیا در سال ۲۰۱۳ فراخوان داد.

علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار تصویرگری خود را تا ۲۲ سپتامبر ۲۰۱۲ (۱ مهر ۱۳۹۱) به دفتر امور بین الملل کانون پرورش فکری کوکان و نوجوانان تحویل دهند.

شرایط شرکت در این مسابقه به قرار زیر است:

  • آثار تصویرگری چاپ شده یا چاپ نشده قابل قبول خواهد بود.
  • شرکت کنندگان باید حداکثر ۵ اثر تصویرگری چاپ شده یا نشده که دارای یک عنوان مشترک باشند را برای مسابقه ارسال کنند.
  • آثار تصویرگری چاپ شده باید مربوط  به تاریخ بعد از اول ژانویه ۲۰۱۱ باشند.
  • تصویرگران می توانند تنها در یکی از بخش های داستانی (Fiction) یا غیر داستانی (Non-fiction) شرکت کنند.
  • استفاده از هر نوع تکنیکی برای شرکت در مسابقه آزاد است.
  • ابعاد آثار تصویرگری در بخش غیرداستانی باید ۵۰ x ۷۰ سانتی متر و در بخش داستانی ۴۲x ۳۲ سانتی متر باشد. اثر قاب شده یا بزرگتر پذیرفته نخواهد شد.
  • پر کردن فرم تقاضانامه به زبان انگلیسی را به صورت آن لاین یا ضمیمه تصاویر (شامل مشخصات تصویرگر، نشانی، عنوان اثر، چکیده موضوع هر اثر به ترتیب شماره از ۱ تا ۵، در مورد آثار چاپ شده می بایست ISBN و نام ناشر، زمان نشر، نوع تکنیک و امضا تصویرگر نوشته شود)
  • پر کردن فرم بیوگرافی به زبان انگلیسی به صورت آن لاین یا ضمیمه تصاویر (شامل مشخصات تصویرگر، ذکر عناوین در حال چاپ یا چاپ شده هر تصویرگر به همراه نام ناشر و مکان و زمان نشر، تکنیک هایی که تاکنون استفاده شده، مشخصات موسسه ها و دانشگاه های هنر که هر تصویرگر در آن تحصیل کرده است)
  • تکمیل ۵ برچسب پشت هر اثر شامل: بخش داستانی و غیر داستانی، ذکر عنوان اثر و چکیده موضوع هر اثر (برچسب ها را از بخش پیوست دانلود کنید)
  • یک قطعه عکس ۳x۴

علاقمندان به شرکت دراین مسابقه باید توجه داشته باشند که دفتر امور بین الملل کانون تحویل آثاری را که دیرتر از این زمان به این مرکز فرستاده شود یا دارای مدارک و اطلاعات ناقص یا اشتباه باشد برای مسابقه تصویرگری بولونیا ۲۰۱۳ نخواهند فرستاد و هیچ گونه مسئولیتی را در این رابطه نمی پذیرد.

نمایشگاه تصویرگران بولونیا بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه تصویرگری کتاب کودک است که هر سال در بولونیا در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب بولونیا برپا شده و آثار تصویرگران خلاق از سراسر جهان را به نمایش می گذارد. این نمایشگاه فرصت بی نظیری را برای تصویرگران فراهم می آورد تا توانایی و استعداد خود را به دست اندرکاران کتاب کودک از سراسر جهان نشان دهند.

نشانی دفتر امور بین الملل کانون پرورش فکری: تهران، خیابان فاطمی، خیابان حجاب، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، درب جنب هتل ورزش، دفتر بین الملل کانون پرورش فکری

برای پر کردن آن لاین فرم شرکت در این مسابقه اینجا کلیک کنید

 

پیوست:
illustratoriLabels_new.pdf (78.38 کیلوبایت)
Submitted by editor3 on