کالاهای اهدایی به هموطنان زلزله زده در شب یلدا توزیع می شود

انجمن حمایت از حقوق کودکان، کالاهای اهدایی برای هموطنان زلزله زده آذربایجان را در شب یلدا توزیع می کند.

اعضای انجمن حمایت از حقوق کودکان از روز سه شنبه ۲۸ آذر در منطقه حضور پیدا کرده اند و از روز پنج شنبه ۳۰ آذر کالاهای گردآوری شده را بین هموطنان زلزله زده توزیع می کنند. کالاهای اهدا شده شامل این موارد هستند: شال ، کلاه ، دستکش  ، کاپشن ، انواع کفش های زمستانی ، پتو ، بلوز و شلوار ، بسته آجیل و شکلات  ویژه شب یلدا و.... 

کالاهای اهدایی به هموطنان زلزله زده در شب یلدا توزیع می شود

بارش برف شدید و یخبندان در هفته گذشته مناطق زلزله زده را با دشواری های بسیار روبه رو کرده است. بسیاری از هموطنان و به ویژه کودکان به پوشاک و سرپناه گرم نیاز دارند. انجمن حمایت از حقوق کودکان از هموطنانی که به این فراخوان پاسخ داده و موارد مورد نیاز زلزله زدگان را اهدا کرده اند سپاسگزاری کرده است. 

همچنین در هفته جاری، دو تن از اعضای موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان برای رساندن کتاب ها و هم چنین نوشت افزار اهدایی به کودکان زلزله زده به هریس سفر کردند. این سفر در چارچوب برنامه "با من بخوان" موسسه انجام شد. برنامه "با من بخوان" در روستا مهدهای زیر پوشش انجمن حمایت از حقوق کودکان اجرا می شود. این پروژه مشترک با همکاری موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان و انجمن حمایت از حقوق کودکان در این مناطق اجرا می شود. گزارش کامل این برنامه در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

Submitted by admin on