نمایشگاه و سمینار اسباب بازی در دانشگاه صنعتی شریف

دومین سمینار تخصصی اسباب بازی برگزار می شود. این سمینار، به عنوان یکی از برنامه های اصلی  اولین نمایشگاه صنعت اسباب بازی و دستاورد های دومین مسابقه ملی طراحی وساخت اسباب بازی برگزار می شود.

سمینار تخصصی اسباب بازی، با عنوان طراحی اسباب بازی خوب و با هدف بالا بردن آگاهی دست اندرکاران طراحی و ساخت اسباب بازی ها و همچنین آموزشگران کودکان درباره معیارها و استانداردهای مطرح در طراحی اسباب بازی برگزار می شود.

برگزار کنندگان، امیدوارند که این سمیناردر برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان، طراحان اسباب­ بازی و ابزارهای آموزشی با مسئولان و دست­ اندرکاران حوزه آموزش تاثیر گذار باشد. این سمینار از سوی نشریه چهارباغ با همکاری وبگاه خانواده دانشگاه صنعتی  شریف و دبیرخانه دومین مسابقه ملی طراحی و ساخت اسباب بازی هستند. 

نمایشگاه و سمینار اسباب بازی در دانشگاه صنعتی شریف

اسباب بازی و آموزش، اسباب بازی و کودکی، اسباب بازی و بازی، اسباب بازی و رشد، اسباب بازی و فرهنگ، اسباب بازی و خانواده، ارزشیابی اسباب بازی و اسباب بازی و تولید موفق محورهای اصلی این سمینار هستند. نمایشگاه صنعت اسباب بازی در روزهای یکم تا چهارم اسفند برگزار می شود. سمینار تخصصی اسباب بازی نیز در روز سه شنبه دوم اسفند برگزار می شود. 

از دیگر برنامه های نمایشگاه صنعت اسباب بازی، می توان به برگزاری کارگاه های آموزشی و برگزاری مسابقه ملی طراحی و ساخت اسباب بازی اشاره کرد. نمایشگاه و سمینار اسباب بازی در در محل دائمی نمايشگاه های دانشگاه صنعتی شريف، واقع در مرکز دانشگاه برگزار می شود. 

Submitted by admin on