خانه ای تازه برای زنان و کودکان منطقه حصه اصفهان

انجمن دوست داران ادبیات کودک و نوجوان اصفهان، در روز ۲۰ اردیبهشت، شعبه جدید خود را در محله حصه شهر اصفهان افتتاح کرد. 

مراسم آغاز به کار این دفتر جدید، با شور و شوق و همراهی بسیار مردم محله حصه و با شرکت اعضای انجمن دوستداران ادبیات کودک اصفهان در محل دفتر جدید برگزار شد. این دفتر با پشتیبانی مالی چند نیکخواه و با همراهی زنان و مادران ساکن این محله و با کوشش بسیار اعضای انجمن دوست داران ادبیات کودک و نوجوان اصفهان گشوده شده است و برنامه های خود برای مادران و کودکان و نوجوانان را از تابستان امسال آغاز خواهد کرد. 

محله حصه یکی از مناطق آسیب پذیر شهر اصفهان است و جمعیت حاضر در مراسم افتتاحیه دفتر جدید انجمن نیز دودسته بودند. یک دسته زنان فعال  محله حصه که همت و شور و شوق شان برای تغییر شرایط زندگی و اعتلای فرهنگی خود و خانواده شان، به کمک به این رویداد تشویق کرده بود و دسته دیگر خیرین و نیک خواهانی که این فعالیت را پشتیبانی مالی کرده بودند.  

خانه ای تازه برای زنان و کودکان منطقه حصه اصفهان

 دفتر جدید انجمن قرار است مرکز اجرای  برنامه "با من بخوان" برای مردم منطقه حصه نیز باشد. انجمن دوستداران ادبیات کودک اصفهان پیش از این کلاس های مهارت های زندگی برای کودکان و خانواده های آن ها را توسط فرحناز علیزاده، مدیر عامل انجمن، در محله حصه برگزار کرده است. این کلاس ها که به مدت یک سال و نیم برگزار شده بود، با استقبال بسیار زیاد زنان و مادران منطقه حصه روبه رو شده است.

برگزاری مراسم یازدهمین سالگرد تاسیس انجمن دوست داران ادبیات کودک اصفهان، در زادروز جبار باغچه بان معلم بزرگ کودکان ایران

در روز پنج شنبه ۱۹ اردیبهشت نیز مراسم یازده ساله شدن انجمن دوست داران ادبیات کودک اصفهان برگزار شد. سالگرد تاسیس انجمن دوست داران ادبیات کودک اصفهان ۲۷ فروردین ماه است. اما هیئت مدیره انجمن مراسم سالگرد تاسیس را در زادروز این مربی و انسان دوست بزرگ ایرانی جشن می گیرد تا سپاسی باشد از عشق بی پایان این آموزگار برجسته به کودکان این سرزمین و پیشرفت آنان.

خانه ای تازه برای زنان و کودکان منطقه حصه اصفهان

 این مراسم در دفتر انجمن دوست داران ادبیات کودک و نوجوان با شرکت اعضای انجمن و علاقه مندان دیگر برگزار شد. در این برنامه، بخش هایی از کتاب های "روشنگر تاریکی ها" زندگی نامه خود نوشت جبار باغچه بان و "خاطراتی از پدرم" نوشته ثمین باغچه بان خوانده شد.

Submitted by admin on