انتشارات اندرسن به سود کودکان در بحران کتاب منتشر کرد!

کلاوس فلوگه صاحب انتشارات اندرسن کتابی با عنوان نامه هایی به کلاوس منتشر کرده و درآمد حاصل از فروش این کتاب را به سازمان نجات کودکان (save the children) که یک نهاد غیردولتی فعال در زمینه ی پشتیبانی از کودکان در بحران در سراسر دنیاست هدیه کرده است.

این کتاب جالب شامل تصاویر ۱۰۰ پاکت‌نامه‌ است که تصویرگرانی چون دیوید مکی، تونی راس،‌ ساتوشی کیتامورا، پوسی سیموندز، کریس ریدل، و ... در طول سال ها فعالیتش برای کلاوس فلوگه فرستاده اند.

انتشارات اندرسن به سود کودکان در بحران کتاب منتشر کرد

کلاوس فلوگه در سال ١٩٣۴ در آلمان زاده شد. پس از گذراندن دوره آموزشی کتاب فروشی در لایپزیک،‌ پناهنده و در هامبورگ مشغول به کار شد. او در سال ١٩۵٧ به آمریکا مهاجرت کند. سپس در سال ١٩٧۶ موسسه‌ی انتشاراتی خود را در انگلستان تاسیس کرد. او به پاسداشت هانس کریستین اندرسن نام اندرسن را برای انتشارات خود برگزید و از آن زمان بیش از ٢٠٠٠ کتاب از نویسندگان محبوب کودکان امروز برای کودکان منتشر کرده است.

انتشارات اندرسن به سود کودکان در بحران کتاب منتشر کرد

کلاوس در سال ١٩٩٩ برای کمک های چشمگیرش در زمینه کتاب کودک جایزه ی الینور فارجون را دریافت کرد. در سال ٢٠١٠ دومین ناشری بود که به عضویت افتخاری گروه کتابخانه‌های جوانان در آمد و در سال ٢٠١٣ به سبب حضور ۵۰ ساله اش در نمایشگاه کتاب بولونیا به عنوان شهروند افتخاری بولونیا برگزیده شد.

انتشارات اندرسن به سود کودکان در بحران کتاب منتشر کرد

 

برای دیدن تصاویر بیشتر از این کتاب این جا کلیک کنید

 

Submitted by editor3 on