انتشار کتاب های مشارکتی برای کودکان

موسسه ی خلاق خانه ی منحنی دست به ابتکار جالبی زده است و برای تعامل بیشتر کودکان با کتاب و قصه گویی دو نوع کتاب منتشر می کند: کتاب‌هایی تصویری بدون کلام که از کودکان می‌خواهد برای تصویرها داستانی بنویسند و کتاب دیگر داستانی است بدون تصویر که کودکان باید کتاب را تصویرگری کنند.

کریستن هریسون بنیانگذار موسسه ی خلاق خانه ی منحنی در این باره می‌گوید: "هنگامی که کودکان کتاب خود را می‌سازند با واژه‌ها و تصاویر تعامل برقرار می‌کنند برای همین در حالی که از آن لذت می‌برند، درک خواندن، سواد بصری و واژگانشان تقویت می‌شود. رشد فن آوری های تکنولوژیک باعث شده است کاربران بیشتر به تصویرها توجه کنند تا به متن. باید بپذیریم که کودکان دیجیتالی ما با استفاده از تجربه‌های دیجیتالی شان با کتاب‌ها تعامل برقرار می‌کنند برای همین باید کتاب‌های چاپی را برایشان جذاب تر کنیم."

موسسه خانه ی منحنی موسسه ای است که برای موسسه‌های انتشاراتی کار می‌کند و کتاب طراحی و تولید می‌کند. وب سایت طراحی می‌کند و در توزیع و بازاریابی کتاب به نویسندگان و موسسه‌های انتشاراتی کمک می‌کند. در عین حال کارگاه‌هایی آموزشی برای نویسندگان برگزار می‌کند. اين موسسه بخشی از فروش خود را به بوك تراست كمك می‌کند.
 

Submitted by editor3 on