انتشار کتابی تصویری به سود موزه کتاب های تصویری اریک کارل!

اریک کارل و سیزده تصویرگر برجسته، کتابی تصویری را به سود موزه اریک کارل آفریده اند به نام "جانور محبوبت کدام است؟"

این کتاب هفته دیگر رونمایی خواهد شد و شامل تصویرگری و پاسخ های خیال انگیز تصویرگرانی همچون اریک کارل، لوسی کازینز، سوزان جفرز، پیتر سیس، اس‍ت‍ی‍ون‌ ک‍لاگ،‌ مو ویلیامز، تام لیچتنهلد به این پرسش قدیمی است.

منتقدان این کتاب را ستایش کرده اند. یکی از منتقدان این کتاب را فرصتی برای دوستداران کتاب های تصویری برای آشنایی با سبک، ویژگی های اخلاقی و شوخ طبعی این پدید آورندگان معرفی کرده است.

این کتاب را انتشارات "هنری هالت" منتشر کرده است. لورا گادوین نائب رئیس این انتشارات بر این باور است که "دیدن این که هر تصویرگری چگونه به این پرسش پاسخ داده جالب است و خوانندگان جوان را تشویق می کند که آن ها هم به این پرسش پاسخ دهند"

مدیر اجرایی موزه اریک کارل هم این کتاب را "زیبا، خنده دار و لطیف" توصیف می کند.

قرار است تصویرهای این کتاب در موزه اریک کارل به نمایش گذاشته شود. در این نمایشگاه کودکان هم می توانند شرکت کنند و آثار بخشی از این نمایشگاه هم به آثار کودکان اختصاص داده خواهد شد و به شکل دیجیتال به نمایش گذاشته خواهد شد.

موزه کتاب های تصویری اریک کارل را این نويسنده و تصویرگر نامدار ادبیات کودکان به همراه همسرش در سال ۲۰۰۰ بنا نهادند. هدف این موزه این است که با کمک کتاب های تصویری عشق به هنر و خواندن را در کودکان به وجود بیاورد.

موزه کتاب های تصویری اریک کارل را بشناسیم
 

Submitted by editor3 on