همایش کودک سالم، دنیای سالم برگزار می شود

همایش "کودک سالم، دنیای سالم" با هدف حساس سازی خانواده ها درباره ی حفظ محیط زیست و سلامت کودک و همچنین اهمیت آموزش محیط زیست در سنین کودکی در مجموعه باغ فردوس برگزار می شود.

سخنران های همایش مهندس محمد درویش، عضو هیات علمی موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور و مدیر کل دفتر آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت محیط زیست و دکتر ربابه شیخ الاسلام، متخصص سلامت عمومی و اپیدمیولوژی تغذیه، دانشیار و عضو هیات علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رییس موسسه کودک، سلامت و توسعه هستند.

در این همایش راهکارهای عملی پیرامون تغذیه سالم کودک، کاهش مواد شیمایی مضر برای زنان باردار و کودکان و سلامت کودک و جلوگیری از تهدید پیش روی آن ارائه خواهد شد.

برگزارکنندگان این همایش موسسه آوای سبز داربن و کفشدوزک هستند.

موسسه آوای سبز داربن با هدف فرهنگ سازی در زمینه استفاده از محصولات و خدمات دوستدار محیط زیست و ترغیب تولیدکنندگان به تولید محصولات سازگار با محیط زیست فعالیت خود را آغاز کرده است. این موسسه در راستای تحقق اهداف خود به برگزاری کارگاه های آموزشی، همایش ها و برنامه های در پیوند با مقوله های محیط زیستی می پردازد. از دیگر فعالیت های این موسسه چاپ فصل نامه داربن است که در آن خدمات و محصولات سالم و سازگار با محیط زیست معرفی می شوند. همایش ها و کارگاه های این موسسه برای عموم رایگان است.

کفشدوزک نیز موسسه ای است که در زمینه عرضه مواد غذایی سالم و طبیعی و توانمند سازی جوامع محلی تولید کننده محصولات غذایی سالم و صنایع دستی و برگزاری رویدادهای آموزشی و اطلاع رسانی در زمینه سلامت غذایی و محیط زیست فعالیت می کند.

زمان: پنجشنبه ۹۳/۶/۱۳

ساعت: ۱۰ - ۱۲

مکان: خیابان ولیعصر، بالاتر از زعفرانیه، باغ فردوس، موزه سینما، سالن سینماتوگراف

Submitted by editor3 on