فراخوان جایزه نوآوری در کتابخانه های عمومی: سهم کتابخانه ها در آموزش کودکان و بزرگسالان

جایزه نوآوری EIFL (اطلاعات الکترونیکی برای کتابخانه ها)، با موضوع «سهم کتابخانه ها در آموزش کودکان و بزرگسالان»، از برنامه های کاربردی شما در کتابخانه های عمومی، استقبال می کند. این فراخوان کتابخانه های عمومی در جوامع در حال توسعه را محور موضوعی خود قرار داده است.

• طرح و برنامه ارسالی باید در زمینه ی کتابخانه های عمومی در جوامع در حال توسعه باشد.

• طرح ارسالی که به معرفی سرویس ارائه شده در کتابخانه های عمومی می پردازد، باید در یکپارچگی کامل با فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی باشد.

• آغاز به کار سرویس به کار گرفته شده، باید پس از ژانویه ٢٠١١ باشد.

آخرین مهلت تعیین شده برای ارسال آثار، ١١ اکتبر ٢٠١۴، برابر با ١٩ مهر ١٣٩٣ است. طرح های ارسالی به زبان های انگلیسی، فرانسه، روسی و اسپانیایی قابل قبول خواهد بود.

این طرح ها، توسط پنلی از کارشناسان بین المللی بررسی خواهد شد. در انتخاب طرح برتر تمرکز هیأت داوران بر نتیجه سرویس ارائه شده خواهد بود، و آنان مایل به مشاهده تأثیر مثبت سرویس ارائه شده در جامعه هستند، لذا معیارهایی چون آمار، اطلاعات کاربران سرویس، اطلاعات گردآوری شده از نظرسنجی ها و مصاحبه ها به نحوی که نشان دهنده تغییر در جهت بهبود زندگی مردم باشد، مورد توجه قرار خواهد گرفت.

برنده این جایزه، علاوه بر دریافت ۱۵۰۰ دلار، از امکان تبلیغ گسترده طرح و سرویس ابداعی خود، از طریق کانال ها و شبکه های ارتباطی جهانی EIFL، برخوردار خواهد شد.

در صورت کیفیت بالای طرح ها و برنامه های کاربردی ارسالی، این جایزه بیش از یک برنده خواهد داشت.

علاقمندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت EIFL مراجعه کنید.

Submitted by editor3 on