سومین دوره اهدای نشان لاک پشت پرنده برگزار می شود

تیتر:
سومین دوره اهدای نشان لاک پشت پرنده برگزار می شود

سومین دوره اهدای نشان لاک پشت پرنده ۸ اسفند ماه در فروشگاه مرکزی شهر کتاب برگزار می شود.

در این مراسم، بهترین کتاب‌های کودک و نوجوان سال ۱۳۹۲ معرفی و به پدیدآورندگان کتاب‌های برتر نشان‌های لاک‌پشت طلایی و لاک‌پشت نقره‌ای اهدا خواهد شد.

در این دوره ۱۸ کتاب به این فهرست راه یافته اند که در نهایت ۱۰ نامزد به عنوان برندگان نشان لاک پشت طلایی و نقره ای معرفی خواهند شد.

در سومین دور اهدای این نشان کتاب های «آواورزی با سی بی لک»، «الفباورزی با کلاکا کلاغه »، «این وبلاگ واگذار می شود»، «مقررات»، «خانه ای در شب»، «ماجراهای کامو، نابغه قهرمان»، «مجموعه گونی»، «یک اتفاق تازه»، «جلسومینو»، «در انتظار یک زندگی طبیعی»، «در این خانه برای همیشه ماندم»، «مجموعه شب هزار و دوم»، «مجموعه فلیکس»، «رستم و اسفندیار»، «پدر اسلاگ»، «سیاوش»، «اسم من میناست» و«قصه هایی از اسرارنامه» با هم رقابت می کنند.

افزون بر این، دوازدهمین فهرست لاک‌پشت پرنده، کتاب‌های مناسب زمستان ۱۳۹۲، با حضور نویسندگان و مترجمان و تصویرگرانِ کتاب‌های برگزیده رونمایی خواهد شد.

اجرای موسیقی توسط گروه آدمک و نمایش عروسکی از دیگر برنامه‌های این دوره از جشن لاک‌پشت پرنده است. هم‌چنین، در این جشن گروهی از نوجوانان کتاب‌خوان به‌عنوان راهنما حضور خواهند داشت تا به خانواده‌ها و بچه‌ها برای انتخاب کتاب کمک کنند.

زمان: از ساعت ۱۷

مکان: فروشگاه مرکزی شهر کتاب، خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از خیابان استاد مطهری، نبش کوچه کلاته، فروشگاه مرکزی شهر کتاب

 

نویسنده
گروه خبر کتابک
exp:
2015-02-28
تاریخ:
۹۳/۱۲/۳
Submitted by editor3 on