هدیه گروه پالت برای ترویج کتابخوانی در بین کودکان

تیتر:
هدیه گروه پالت برای ترویج کتابخوانی در بین کودکان

گروه موسیقی پالت درآمد حاصل از کنسرت دانشجویی‌اش را به شورای کتاب کودک اهدا کرد.

همچنین اجرای «هزار تا قصه» یا همان «خونه مادربزرگه» با شعر هوشنگ ابتهاج (ه.ا. سایه) و مرضیه برومند را به توران میرهادی، یکی بنیان‌گذاران شورای کتاب کودک که بیمار است، تقدیم کرد.

امید نعمتی، خواننده و ترانه‌سرای پالت، درباره اختصاص درآمد این کنسرت به این کار فرهنگی گفت: خیلی چیزها در زندگی ما که این‌ جاییم نقش داشته و مثلا کلی خاطره با کتاب‌های بچگی داریم. این است که تصمیم گرفتیم درآمد کنسرت را به شورای کتاب کودک تقدیم کنیم. آن‌قدر نیست؛ اما شاید کمک‌ کند که یک ‌سری از بچه‌ها در روستاها و جاهای دیگر کتاب بخوانند، شاید یک شکل دیگر بزرگ بشوند و کارهای دیگری بکنند.

نعمتی همچنین از اعضای شورای کتاب کودکِ حاضر در جمع که نوش‌آفرین انصاری، دبیر شورای کتاب کودک هم در بین آن‌ها بود به خاطر تلاش شان برای کودکان سپاسگزاری کرد.

گروه موسیقی پالت که شامگاه ۱۱ خردادماه پس از انتشار آلبوم تازه‌اش «شهر من بخند» در تالار وحدت میزبان شمار فراوانی از دانشجویان بود ابتدا چند آهنگ از آلبوم قبلی‌اش «آقای بنفش» را اجرا کرد و در ادامه به اجرای آهنگ‌های آلبوم تازه‌اش پرداخت که با وجود این‌که بیش‌تر از چند روز از انتشارش نمی‌گذرد خیلی از حاضران متن ترانه‌ها را حفظ بودند و هم‌خوانی می‌کردند.

اعضای گروه «پالت»، امید نعمتی (خواننده و ترانه‌سرا)، روزبه اسفندارمز (کلارینت)، کاوه صالحی (گیتار)، مهیار طهماسبی (ویلنسل)، داریوش آذر (کنترباس)، امین طاهری (درامز) و سردار سرمست (پیانو، آکاردئون و ملودیکا) هستند که ابراهیم علوی نیز با ساز عود در یک اجرا آن‌ها را همراهی کرد.

نویسنده
گروه خبر کتابک
منبع
خبرگزاری دانشجویان ایران
تاریخ:
۹۴/۳/۲۵
Submitted by editor3 on