برگزیدگان مسابقه نقاشی اهدای خون شناخته شدند

تیتر:
برگزیدگان مسابقه نقاشی اهدای خون شناخته شدند

برگزیدگان مسابقه نقاشی «به خاطر نجات جانم از شما متشکرم» با موضوع اهدای خون، معرفی شدند.

این مسابقه هنری به مناسبت روز جهانی اهدا‌کنندگان خون از سوی سازمان انتقال خون با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران برگزار شد.

هیات داوران این مسابقه متشکل از مامک یحیی‌پور، شبنم بهرامی و سوزان وارسته در هر یک از سه گروه سنی ٧ تا ٩ سال، ١٠ تا ١٢ سال و ١٣ تا ١۵ سال، پنج برگزیده را معرفی کردند.

در گروه سنی ٧ تا ٩ سال به ترتیب زهرا عبیری، یاسین احمدی، رهام گودرزی، صباسادات طباطبایی از مرکز فرهنگی هنری شماره ٢٨ و المیرا فرشباف از مرکز شماره ٢١ کانون استان تهران به عنوان نفرهای اول تا پنجم معرفی شدند.

اعضای داوری این مسابقه همچنین در گروه سنی ١٠ تا ١٢ سال کیانا خیاطی از مرکز ١٢، حنانه جوادی از مرکز ٩، نسترن مظلوم از مرکز ۴٠، شایان گرامی از مرکز لواسان و فاطمه طهرانی عضو مرکز ٢١ کانون استان تهران را به عنوان برگزیدگان اول تا پنجم اعلام کردند.

بر اساس این گزارش در گروه سنی ١٣ تا ١۵ سال رعنا اسماعیلیان از مرکز ٣۵، محمدحسین شادالویی از مرکز ٢٣، محمدرضا حیدری‌اوره از مرکز ٢٢، ملیکا نوش‌بلاباد از مرکز ٢٠ و فاطمه تبریزی از مرکز ٣٢ در این رقابت هنری اول تا پنجم شناخته شدند.

برگزیدگان مسابقه نقاشی اهدای خون شناخته شدند

در دو گروه ٧ تا ٩ سال و ١٠ تا ١٢ سال از ۴٠ نفر نیز تقدیر شد و در گروه سنی ١٣ تا ۱۵ سال به دلیل استقبال کم شرکت کنندگان، نام هیچ عضوی برای تقدیر اعلام نشد.

برگزیدگان مسابقه نقاشی «به خاطر نجات جانم از شما متشکرم» روز ٩ مرداد هم‌زمان با روز ملی انتقال خون سالگرد تاسیس سازمان انتقال خون ایران تقدیر خواهند شد.

آثار برگزیدگان این رقابت هنری در نمایشگاهی به مناسبت روز جهانی اهدا خون در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

نویسنده
گروه خبر کتابک
منبع
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
تاریخ:
۹۴/۴/۶
Submitted by editor3 on