برنامه‌ریزی‌های هفته ملی کودک در ایران آغاز شد

تیتر:
برنامه‌ریزی‌های هفته ملی کودک در ایران آغاز شد

برنامه‌ریزی برای برگزاری جشن‌های هفته ملی کودک در ایران با صدور احکام دبیران کمیته‌های مختلف از سوی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به صورت رسمی آغاز شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا حاجیان‌زاده با صدور احکام جداگانه‌ای دبیران کمیته‌های «هماهنگی و برگزاری مراسم»، «علمی و فرهنگی»، «مالی و پشتیبانی»، «تشریفات و انتظامات»، «استان تهران» و دبیر «ستاد اجرایی» و کمیته‌ی «تبلیغات و اطلاع‌رسانی» این رویداد ملی را منصوب کرد.

هفته ملی کودک و روز جهانی کودک همه‌ساله در مهرماه برگزار می‌شود و سال گذشته مسوولیت دبیرخانه برگزاری آن و هماهنگی نهادها و سازمان‌ها از سوی وزیر آموزش و پرورش بر عهده کانون گذاشته شد.

اکنون مدیرعامل کانون در این احکام از دبیران کمیته‌ها خواسته است با توجه به اهداف و سیاست‌های اعلام شده شورای سیاست‌گذاری روز جهانی و هفته ملی کودک و با رعایت جایگاه کانون و جلب مشارکت دیگر دستگاه‌ها و تشکل‌های دولتی و غیر‌دولتی و ایجاد هماهنگی میان کمیته‌ها و پیگیری‌های لازم، زمینه‌‌ی تحقق اهداف و اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های جذاب و بانشاط را فراهم کنند.

بر همین اساس مناف یحیی‌پور به عنوان دبیر کمیته‌ی «هماهنگی و برگزاری مراسم»، محمد علی شامانی دبیر کمیته «علمی و فرهنگی»، فریدون واحدی دبیر کمیته «مالی و پشتیبانی»، محمد صالح مذنبی دبیر کمیته «تشریفات و انتظامات»، رضا قمرزاده دبیر کمیته «استان تهران» و مجتبی دانشور دبیر «ستاد اجرایی» و کمیته‌ی «تبلیغات و اطلاع‌رسانی» منصوب شدند.

شانزده مهر در ایران روز جهانی کودک است و همه ساله این رویداد ملی با برگزاری یک هفته جشن و فعالیت‌های شاد و جذاب همراه می‌شود.

نویسنده
گروه خبر کتابک
منبع
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
تاریخ:
۹۴/۴/۱۰
Submitted by editor3 on