برترین های جشنواره نمایش عروسکی در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

تیتر:
برترین های جشنواره نمایش عروسکی در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند

برترین های جشنواره نمایش عروسکی در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره نمایش عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری شامگاه یک شنبه در شهرکرد به کار خود پایان داد و برترین های این جشنواره نمایش عروسکی مشخص شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند.

این جشنواره به مدت دو روز در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد و هنرمندان کودک و نوجوان کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر استان به اجرای برنامه های نمایش عروسکی خود پرداختند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری در مراسم اختتامیه این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره در راستای شناسایی هنرمندان خلاق و نخبه استان برگزار شد.

فرزداد رحیمی افزود: این جشنواره به مدت دو روز در شهرکرد برگزار شد که هنرمندان نوجوان استان از مراکز کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوان با اجرای نمایش های عروسکی خود در این جشنواره شرکت کردند.

وی افزود: داوران برجسته نمایش عروسکی به مدت دو روز با بررسی نمایش های اجرایی توسط هنرمندان، نفرات برتر این جشنواره را انتخاب کردند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری گفت: نفرات انتخابی برتر گروه هایی هستند که با بهره گیری از بهترین موضوع انتخابی اجرای بهتری داشته اند.

وی گفت: با نظر داوران چهار نمایش عروسکی به عنوان نمایش های برتر این جشنواره با نظر داوران انتخاب شد.

 نمایش های عروسکی «گل بلور و خورشید» از سورشجان، «دل کوچک مترسک» از کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان شماره دو شهرکرد، «ماه بود و روباه بود» از جونقان و «گنجشک و پنبه دانه» از بروجن به عنوان برترین های این جشنواره انتخاب شدند و از نفرات اجرای این نمایش ها تجلیل شد.
 

نویسنده
گروه خبر کتابک
منبع
خبرگزاری مهر
تاریخ:
۹۴/۶/۲
Submitted by editor3 on