بیمارستان که ترس ندارد

عنوان لاتین
My Trip to the Hospital

کتاب «بیمارستان که ترس ندارد» به موضوعی دلهره‌آور و ناآشنا برای کودکان، رفتن به بیمارستان، می‌پردازد.

 

کریتر در بازی به زمین افتاده و حالا آمبولانس این‌جاست. «بیمارستان که ترس ندارد» به پرسش‌هایی که کودک  در روبه‌رو شدن با چیز تازه و کمی مبهم مانند رفتن به مطب دکتریا بیمارستان خواهد داشت پاسخ می‌دهد، مانند بیمارستان چه جور جایی است؟ اخلاق دکترها چه‌گونه است؟ نکند که خیلی درد داشته‌باشد یا وحشتناک باشد؟ به غیر از دکتر چه کسانی آن جا هستند؟ و... مخاطب همراه «کریتر» با فضای بیمارستان آشنا می‌شود و می‌بیند کریتر درحالی‌که همراهی خانواده و همدلی دوستانش را دارد، اما خود اوست که تجربه می‌کند و داستان را روایت می‌کند.

 کتاب بیشتر از متن، تصویر‌هایی گویا از شخصیت‌ها و محیط‌هایی دارد که کودک را جذب و به درک او از محتوای داستان کمک می‌کند.

«مرسر مایر» که اکنون بیش از ۷۰ سال سن دارد، نویسنده و تصویرگر آمریکایی کتاب‌های کودکان است که تاکنون بیش از ۳۰۰ کتاب برای کودکان منتشر کرده است. «کریتر کوچولو» از شخصیت‌های محبوب خلق‌شده توسط مایر است که در هر جلد این مجموعه با  پیشامدی تازه روبرو می‌شود.

مجموعه کتاب «ماجرا‌های کریتر» مجموعه داستان‌های پیشامد‌هایی است که «کریتر» که یک سگ آبی است، به همراه خانواده و دوستانش با آن‌ها رو به رو می‌شود، تا زندگی را بهتر درک کند. «من کوچک نیستم»، «باید هم دیگر را ببخشیم»، «بهترین معلم دنیا»، «خودم بلدم»، «شلخته»، «من و دوستم»، «یادم رفت»، «این کار را بکن آن کار را نکن»، «مامانم گم شده»، «راستش را بگو»، «نی‌نی»، «حالا دیگه وقت خوابه»، «کاشکی بلد بودم»، «فقط من و مامان/ فقط من و بابا»، «چه خواب بدی دیدم»، «کاشکی بزرگ‌تر بودم»، «من و مامانم»، «منم می خوام»، «اول تو» از دیگر کتاب های این مجموعه است.

فعالیت پیشنهادی برای کتاب بیمارستان که ترس ندارد

 

 

برگردان
هایده کروبی
تصویرگر
Mercer Mayer, مرسر مایر
سال نشر
1397
نویسنده
Mercer Mayer, مرسر مایر
نگارنده معرفی کتاب
پدیدآورندگان
گروه سنی
فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان و نوجوانان فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان ۳ - ۶ سال فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان ۷ - ۹ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۳ - ۶ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۷ - ۹ سال فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان و نوجوانان فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان ۳ - ۶ سال فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان ۷ - ۹ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۳ - ۶ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۷ - ۹ سال فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان و نوجوانان فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان ۳ - ۶ سال فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان ۷ - ۹ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۳ - ۶ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۷ - ۹ سال فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان و نوجوانان فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان ۳ - ۶ سال فهرست کتاب های ترجمه شده برای کودکان ۷ - ۹ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۳ - ۶ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۷ - ۹ سال
Submitted by admin on