۱۵ درصد تخفیف در جشنواره تابستانی کتاب هدهد

کتاب هدهد با هدف تشویق کودکان به کتابخوانی در روزهای فراغت تابستانی، تمامی کتاب‌های خود را با تخفیف ۱۵ درصدی در جشنواره تابستانی ارائه می‌دهد.

این جشنواره تابستانی که از ۱۰ اَمردادماه آغاز شده است و تا ۲۰ اَمردادماه ۱۳۹۶ ادامه خواهد داشت، برای پدران و مادران و سایر مراقبت‌کنندگان از کودک این امکان را فراهم کرده است تا کتاب‌های دلخواه خود را با ۱۵ درصد تخفیف به دو صورت آنلاین و حضوری از کتاب هدهد خریداری کنند.

محصولات کتاب هدهد دربرگیرنده کتاب‌های مختلف برای تمامی گروه‌های سنی کودکان، کتاب‌هایی درباره کودکان برای مخاطبان بزرگسال، اسباب‌بازی‌های سنتی، کتاب‌های پارچه‌ای و کتاب-بازی‌های فکری است.

علاقه‌مندان به خرید کتاب در زمان جشنواره تابستانی می‌توانند جهت خرید حضوری در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۶ و روز پنجشنبه از ۹ تا ۱۲ به محل فروشگاه کتاب هدهد واقع در تهران، خیابان یوسف‌آباد، خیابان وفاکیش‌توحیدی (بیست‌وسوم)، بعد از درمانگاه فاطمه الزهرا، پلاک ٢۶، درب سمت چپ مراجعه کنند یا جهت خرید آنلاین، در سایت www.hodhod.com سفارش‌های خود را به ثبت برسانند.

 

جشنواره تابستانی کتاب هدهد

 

کتاب هدهد، مرجع کتاب کودک و نوجوان، فروشگاهی وابسته به موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان است که افزون بر کارشناسی و گزینش کتاب‌های مناسب کودکان و نوجوانان از جهت فرم و محتوا، این کتاب‌ها را در قالب فروشگاه مجازی و حقیقی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌دهد و مخاطبان می‌توانند به صورت حضوری و آنلاین به کتاب‌های مناسب دست یابند.کتاب هدهد امکان ارسال کتاب از طریق پست به تمامی مناطق ایران را فراهم کرده است. هدهد جدای از کارشناسی و فروش کتاب‌های مناسب کودک و نوجوان و کالاهای فرهنگی دیگر، راه‌اندازی و تجهیز کتابخانه‌های آموزشگاهی،‌ روستایی و شهری را نیز انجام می‌دهد. امروزه یکی از کارهای مهم در روند کتابخانه‌سازی، تجهیز آن کتابخانه به کتاب‌های مناسب و طبقه‌بندی علمی کتاب‌ها است که همه این ها را شما می توانید از راه سایت هدهد به کارشناسان کتاب موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان سفارش دهید.

 

Submitted by editor71 on