توران میرهادی، برگزیده دهمین جشنواره بین‌المللی فارابی شد

زنده یاد توران میرهادی، به عنوان یکی از شخصیت‌های پیشرو علوم انسانی و اسلامی برگزیده دهمین دور جشنواره بین‌المللی فارابی شد.

جشنواره بین‌المللی فارابی هر سال با هدف تقدیر از تحقیقات حوزه علوم انسانی و اسلامی برگزار می‌شود و از اهداف آن بسترسازی تولید دانش بومی اسلامی و ایرانی، و ایجاد نگرش مثبت به علوم انسانی در کشور و هدایت و ایجاد انگیزه در استعدادهای جوان به این حوزه است.

توران میرهادی (۱۳۰۶-۱۳۹۵) بیش از شصت سال در حوزه آموزش و پرورش و فرهنگ و ادبیات کودکان فعالیت کرد. شورای کتاب کودک و فرهنگنامه کودکان و نوجوانان از میراث اوست.

برای آشنایی بیشتر با توران میرهادی و اندیشه‌های او خواندن دو کتاب «توران، دختر ایران – توران میرهادی اندیشه‌مند و روشنگر نهادگذار» و «گفت و گو با زمان» را پیشنهاد می‌کنیم.

علاقه‌مندان به دریافت اطلاعات بیشتر و خرید این کتاب‌ها می‌توانند با شماره ۸۸۵۵۳۵۲۸-۲۱ تماس بگیرند یا به سایت کتاب هدهد به نشانی www.hodhod.com مراجعه کنند.

همچنین برای خرید حضوری از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۶ و پنجشنبه ۹ تا ۱۲ به فروشگاه کتاب هدهد به نشانی تهران، خیابان اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان وفاکیش توحیدی (بیست‌وسوم)، کوی شایان، پلاک ۲۶، در سمت چپ مراجعه کنند.

 

نویسنده
گروه خبر کتابک
Submitted by editor3 on