کارگاه دوروزه «مبانی رویکرد رجیو امیلیا» شهریورماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود

موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان برای آخرین بار در تابستان ۱۳۹۷ کارگاه دوروزه «مبانی رویکرد رجیو امیلیا» را ویژه مربیان، آموزگاران، کتابداران، دانشجویان و پدران و مادران در دو بخش تئوری و عملی برگزار می‌کند.

کارگاه «مبانی رویکرد رجیو امیلیا» برای دست‌اندرکاران آموزش در پیش‌دبستان و سال‌های نخست دبستان، دانشجویان و مادران و پدرانی که علاقه‌مند هستند بدانند تاثیر رویکرد رجیو امیلیا در عمل برای کودکان و محیط به چه شکل خواهد بود، از اهمیت ویژه برخوردار است. آیا تاکنون با خود اندیشیده‌اید که روش آموزش رجیو امیلیا چیست و چگونه می‌تواند همساز با محیط شما برای کودکان سودمند باشد؟ این کارگاه درباره اصول و ارزش‌های روش آموزش رجیو خواهد بود و به شرکت‌کنندگان در درک آنچه این روش برای موقعیت‌های گوناگون و کودکان آن‌ها دربردارد، کمک می‌کند.

این کارگاه بر اساس کتاب «کاربرد رویکرد رجیو امیلیا در آموزش پیش‌دبستان» برگزار خواهد شد.

آموزش‌گر و تسهیل‌گر این کارگاه دوروزه، علی مرتضوی فومنی، پژوهشگر گروه مطالعات آموزشی انجمن مطالعات فرهنگی در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و عضو مرکز ملی اسیتژ (مرکز نمایندگی اسیتژ فرانسه)، عضو پیوسته کانون نمایش‌نامه‌نویسان خانه تئاتر، عضو انجمن تئاتر کودک و نوجوان خانه تئاتر و از اعضای شورای کتاب کودک است.

سرفصل‌های اصلی کارگاه «مبانی رویکرد رجیو امیلیا»:

  • پیشینه رویکرد رجیو
  • ارزش‌های بنیادین رویکرد رجیو
  • بازیابی ارزش‌های رجیو در دیگر تجربه‌های آموزشی و در ادبیات کودکان
  • محیط و شناسه‌های محیطی یادگیری در رویکرد رجیو
  • زمان و بسترهای زمانی یادگیری در رویکرد رجیو
  • سامانه یادگیری در رویکرد رجیو

کارگاه «مبانی رویکرد رجیو امیلیا» پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ شهریورماه ۱۳۹۷ از ساعت ۹ تا ۱۵ برگزار خواهد شد. هزینه این کارگاه ۱۸۰هزار تومان است. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام با شماره ۹۱۹۸۷۱۰۳۶۴ تماس بگیرند یا با ورود به لینک زیر، ثبت‌نام خود را به شکل آنلاین انجام دهند.

ثبت‌نام در کارگاه «مبانی رویکرد رجیو امیلیا»

 

رویکرد رجیو امیلیا

 

 

 

Submitted by editor71 on