نخستین دوره مسابقه بین المللی کتاب تصویری لیتل هاکا برگزار می‌شود

نخستین دوره مسابقه بین المللی کتاب تصویری لیتل هاکا با هدف تشویق ناشران و افراد برای خلق کتاب‌های تصویری و کشف استعدادهای جدید در این زمینه برگزار می‌شود.

اهداف مسابقه بین المللی کتاب تصویری لیتل هاکا

 نخستین دوره مسابقه بین المللی کتاب تصویری لیتل هاکا از سویی با هدف تشویق شرکت‌های نشر و خالقان کتاب‌های تصویری و از سویی دیگر با هدف کشف و کاوش در استعدادها و آثار فوق‌العاده‌ای از سرتاسر جهان، برگزار می‌شود. از دیگر اهداف برگزاری این رقابت فراهم کردن موقعیت‌های بیشتر جهت تبادل و همکاری بین المللی میان ناشران، نویسندگان و تصویرگران کتاب‌های تصویری است.

اداره فرهنگ، ورزش و گردشگری شهر شنژن در کشور چین به عنوان نهاد هدایت‌کننده و گروه فرهنگی شنژن او. سی.تی و فدراسیون زنان شنژن نیز به عنوان نهاد برگزارکننده در نخستین دوره مسابقه لیتل هاکا حضور خواهند داشت.

مهلت ارسال آثار:

می تا آگوست ۲۰۱۷ برابر با ۱۱ اردیبهشت تا ۹ شهریور ۱۳۹۶

داوری آثار:

سپتامبر تا دسامبر ۲۰۱۷ برابر با ۱۰ شهریور تا ۱۰ دی ۱۳۹۶

نمایش آثار:

دسامبر ۲۰۱۷ برابر با دی‌ماه ۱۳۹۶

ارتباط با برگزارکنندگان مسابقه بین المللی کتاب تصویری لیتل هاکا از روش‌های زیر امکان‌پذیر است:

صفحه وب: www.littlehakka.com

ایمیل: littlehakka@hiiibrand.com

شرایط شرکت‌کنندگان

مسابقه بین المللی کتاب تصویری لیتل هاکا پذیرای ناشران، تصویرگران، موسسه‌های خلاق، آموزگاران و دانش‌آموزان در سراسر جهان است. آثار شرکت‌کنندگان باید میان ژانویه ۲۰۱۴ تا آگوست ۲۰۱۷ در هر کشور یا منطقه‌ای بدون محدودیت از لحاظ تعداد، خلق یا چاپ شده باشد. شرکت‌کنندگان می‌توانند شامل هر شرکت نشر، انجمن یا فردی باشند.

هیچ محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد؛ اما هر اثر باید شامل دست‌کم پنج تصویر باشد.

نمایشگاه و گواهی شرکت

نزدیک به بیست تا سی درصد از آثار به فهرست نهایی راه پیدا می‌کنند.

تمام آثار فهرست نهایی به نمایش درخواهند آمد.

همه برندگان و تمام افرادی که آثارشان به نمایش درآمده است، گواهی شرکت در مسابقه بین المللی کتاب تصویری لیتل هاکا را دریافت خواهند کرد.

هیئت داوران، شرکت‌کنندگان منتخب را در اکتبر ۲۰۱۷ برابر با ۹ مهر تا ۹ آبان‌ماه ۱۳۹۶ اعلام می‌کند.

شرکت‌کنندگانی که به فهرست نهایی راه پیدا کرده‌اند باید کتاب‌های تصویری خود را تا ۲۰ نوامبر ۲۰۱۷ برایر با ۲۹ آبان‌ماه ۱۳۹۶ به هیئت انتخاب آثار ارسال کنند. (بر اساس زمان دریافت آثار)

مسابقه بین المللی کتاب تصویری لیتل هاکا کاملا رایگان است و نهاد برگزارکننده هیچ‌گونه هزینه‌ای از شرکت‌کنندگان در زمان جمع‌آوری آثار، داوری و نمایشگاه دریافت نمی‌کند.

 

مسابقه بین المللی کتاب تصویری لیتل هاکا

 

برگردان:
مهگل محمدی
منبع
Submitted by editor71 on