نخستین بسته فعالیت «سلام همکلاسی» ویژه آغاز سال تحصیلی ۹۷-۹۶ منتشر شد

سایت کتابک به مناسبت فرا رسیدن مهرماه و آغاز سال تحصیلی ۹۷-۹۶، نخستین بسته فعالیت «سلام همکلاسی» را با معرفی فعالیت‌ها و بازی‌های مناسب در مدرسه، ویژه مربیان، آموزگاران و پدران و مادران منتشر کرد.

در نخستین بسته فعالیت «سلام همکلاسی» فعالیت‌ها و بازی‌هایی که در نخستین روز مدرسه، مربیان و آموزگاران می‌توانند با دانش‌آموزان انجام دهند، ارائه شده است. همچنین بخش‌هایی از این بسته نیز ویژه پدران و مادران در نظر گرفته شده است؛ بخش‌هایی شامل انجام کاردستی همراه با کودک جهت آماده ‌ساختن او برای ورود به مدرسه، تهیه خوراکی یا میان‌وعده مناسب برای او و پیشنهاد کتاب‌های باکیفیت با موضوع «مدرسه».

نخستین بسته فعالیت «سلام همکلاسی»

این بسته شامل ۸ فعالیت و بازی مناسب است که تصویرهای باکیفیت هر یک از آن‌ها را می‌توانید از پیوست این مطلب دریافت کنید و همراه با کودکان انجام دهید.

فعالیت‌ها و بازی‌های ارائه‌شده در این بسته عبارت است از:

در بخش «یک روز خوش‌مزه در مدرسه» پدران و مادران با دستور تهیه خوراکی‌های نیروبخش و خوش‌مزه برای کودکان خود آشنا می‌شوند. کودکان می‌توانند این خوراکی‌ها را هنگام زنگ تفریح به عنوان میان‌وعده مصرف کنند. در این شماره «سلام همکلاسی» دستور تهیه هویج و سس کره بادام‌زمینی توضیح داده شده است.

 

آشپزی با کودکان

 

در بخش «بازی در کلاس» نخستین بسته فعالیت «سلام همکلاسی» کودکان روش نقاشی کردن جدیدی را تجربه می‌کنند. در خلال این بازی، خلاقیت و توجه به جزئیات در کودکان پرورش می‌یابد. این فعالیت تنها ویژه کلاس و مدرسه نیست. می‌توانید آن را همراه با کودک خود در خانه نیز انجام دهید.

 

بازی کلاسی در بسته فعالیت سلام همکلاسی

 

در بخش «فعالیت‌های کلاسی در مدرسه» هر بار به آموزگاران و مربیان فعالیت‌هایی پیشنهاد می‌شود که می‌توانند در کلاس همراه با دانش‌آموزان دهند. در شماره نخست بسته فعالیت «سلام همکلاسی» فعالیتی مناسب برای نخستین روز مدرسه پیشنهاد شده است.

 

فعالیت های کلاسی در مدرسه

 

در بخش «کاردستی» این بسته، ساخت یک مداد با استفاده از ساده‌ترین مواد اولیه به کودکان آموزش داده شده است. کودکان خود را همراهی کنید تا این کاردستی را بسازند و نخستین روز مدرسه به دوستان و هم‌کلاسی‌های خود هدیه دهند. این کاردستی ساده در کلاس نیز می‌تواند با همراهی آموزگار از سوی دانش‌آموزان به عنوان فعالیتی کلاسی درست شود.

 

نخستین بسته فعالیت سلام همکلاسی

 

در بخش «معرفی کتاب» به معرفی کتاب‌های «بچه جادوگرها به مدرسه می‌روند» و «مدرسه چه خوبه» و همچنین مجموعه کتاب‌های «مدرسه پرماجرا» به مناسبت شروع سال تحصیلی پرداخته شده است.

 

سلام همکلاسی

 

در بخش «معرفی کتاب+فعالیت» نخستین بسته فعالیت «سلام همکلاسی» کتاب واژه‌نامه چیستانی معرفی شده است. همچنین فعالیت‌هایی که در پیوند با این کتاب می‌توانید با کودکان انجام دهید نیز ارائه شده است.

 

معرفی کتاب و فعالیت در نخستین بسته

 

در این بسته در بخش «بازی و سرگرمی» همچنین دو ماز ارائه شده است که می‌توانید فایل باکیفیت آن را از پیوست این مطلب دریافت کنید، پرینت بگیرید و کودکان را در حل آن یاری کنید.

 

بازی و سرگرمی

 

سرگرمی

 

گفتنی است سایت کتابک پیش از این نیز بسته‌های فعالیت «سلام تابستان» را به صورت منظم هر هفته یک بسته پیشنهادی در طول تابستان ۱۳۹۶ منتشر کرده بود.

می‌توانید بسته‌های فعالیت «سلام تابستان» را در آدرس زیر ببینید:

 

کلیدواژه:
پیوست:
معرفی کتاب+فعالیت (161.58 کیلوبایت) , معرفی کتاب (256.34 کیلوبایت) , یک روز خوش‌مزه در مدرسه (144.2 کیلوبایت) , کاردستی (133.96 کیلوبایت) , فعالیت‌های کلاسی در مدرسه (168.39 کیلوبایت) , بازی در کلاس (148.41 کیلوبایت) , بازی و سرگرمی (104.81 کیلوبایت) , بازی و سرگرمی (186.14 کیلوبایت)
Submitted by editor71 on