کارگاه قصه گویی شورای کتاب کودک برگزار می‌شود

کارگاه قصه گویی از سوی شورای کتاب کودک در محل کتابخانه تحقیقاتی این شورا برگزار می‌شود.

مدرس این کارگاه قصه گویی، غزال نصیری، مدرس قصه گویی، عروسک‌سازی، کودک و خانواده، ایرانشناسی، موسیقی، روانشناسی در ایران، چین، هند، روسیه و ... است. «نقش قصه و شیوه بیان آن» موضوع این کارگاه خواهد بود.

شورای کتاب کودک، مخاطب این کارگاه قصه گویی را تمامی فعالان در زمینه قصه‌گویی و قصه‌خوانی و همچنین علاقه‌مندان به ترویج کتابخوانی اعلام کرده است.

کارگاه قصه‌گویی شورای کتاب کودک از پنجشنبه ۱۵ تیرماه ۱۳۹۶ از ساعت ۹ صبح تا ۳ بعدازظهر در کتابخانه تحقیقاتی شورای کتاب کودک واقع در تهران، خیابان انقلاب، خیابان ابوریحان بیرونی، خیابان شهید نظری، پلاک ۳۱، طبقه دوم برگزار خواهد شد.

هزینه ثبت‌نام برای اعضای شورا ۷۰ هزار تومان و داوطلبان آزاد ۱۰۰ هزار تومان است.

علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه می‌توانند تا حداکثر ۱۰ تیرماه ۱۳۹۶ جهت ثبت‌نام در این کارگاه و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۴۰۸۰۷۴-۲۱ تماس بگیرند و هماهنگی‌های لازم را با خانم ترکاشوند، مسئول روابط‌عمومی شورای کتاب کودک انجام دهند.

شورای کتاب کودک، سازمانی مستقل، غیردولتی و ناسودبر است که در سال ۱۳۴۱ با هدف کمک به روند شکل‌گیری ادبیات کودکان، اعتلای کیفی ‌و‌ کمی منابع ادبی و اطلاعاتی کودکان و نوجوانان، ارائه خدمات کتابخانه‎ای، حمایت از پدیدآورندگان و ناشران جهت خلق آثار با ارزش ادبی و اطلاعاتی تأسیس شد. شورای کتاب کودک برای گسترش ادبیات کودکان و تحقق یکی از بندهای اساسنامه درجهت توانمند سازی و ارتقای سطح دانش افراد در زمینه ‌ی ادبیات کودک و نوجوان از سال ۱۳۶۲ کارگاه‎‌های مختلف برگزار می ‎کند.

 

کارگاه قصه گویی شورای کتاب کودک

پوستر کارگاه قصه گویی

Submitted by editor71 on