بلندخوانی کتاب «المر» در کارگاه «مادر و کودک» ۲۸ اَمردادماه ۱۳۹۷

کتاب هدهد، فروشگاه کتاب موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان، یکشنبه ۲۸ اَمردادماه ۱۳۹۷ کتاب «المر» را در کارگاه «مادر و کودک» برای کودکان ۴ تا ۸ ساله بلندخوانی می‌کند.

در کارگاه «مادر و کودک» کودکان فرصت این را خواهند داشت که همراه با مادران خود کتاب بخوانند و فعالیت‌های هیجان‌انگیز را پس از خواندن کتاب تجربه کنند. مادران نیز کتابخوانی همراه با لذت را با کودکان خود تجربه می‌کنند و با شیوه درست کتاب خواندن برای کودکان آشنا می‌شوند.

برنامه کارگاه «مادر و کودک»

  • بلندخوانی کتاب «المر»
  • انجام فعالیت‌های جالب پس از بلندخوانی
  • به همراه برپایی نمایشگاهی از باکیفیت‌ترین و مناسب‌ترین کتاب‌های کودکان

ویژه کودکان ۴ تا ۸ ساله همراه با مادران

چهارشنبه ۲۸ امردادماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۰۰

برای ثبت‌نام با شماره ۹۳۶۵۹۴۲۳۲۳ تماس بگیرید. یا از طریق لینک زیر اقدام کنید:

هزینه این کارگاه ۳۰ هزار تومان برای هر کودک به همراه مادر است.

تسهیل‌گر این کارگاه سپیده آرمین، آموزشگر و تسهیل‌گر کارگاه‌های «ادبیات کودکان و روش‌های بلندخوانی» در برنامه «با من بخوان» است.

ثبت نام در کارگاه مادر و کودک

درباره کتاب «المر» بیشتر بخوانید:

معرفی کتاب المر

درباره سپیده آرمین، تسهیل‌گر این کارگاه:

سپیده آرمین، دانش‌آموخته رشته شیمی، عضو گروه بررسی نشریات کودک شورای کتاب کودک، عضو باسابقه گروه ترویج شورای کتاب کودک و عضو گروه ترویج فرهنگنامه کودک و نوجوان است. او پیشینه قصه‌گویی و کتاب‌خوانی و کتابداری در آموزشگاه‌های ابتدای مناطق ۲ و ۵ و ۶ آموزش‌وپرورش تهران، تدریس کتاب‌خوانی و قصه‌گویی برای مربیان در آموزش‌وپرورش، میراث فرهنگی، مادران قصه‌گو شهرداری و آموزش پروژه پژوهش مشارکتی به کودکان و آموزگاران دارد و در حال حاضر آموزشگر کارگاه‌های ادبیات کودکان و بلندخوانی، سواد پایه، آواورزی و الفباورزی در برنامه ترویج کتابخوانی «با من بخوان» است.

درباره کتاب هدهد بیشتر بدانید:

فروشگاه کتاب هدهد، مرجعی از بهترین و مناسب‌ترین کتاب‌های کودک و نوجوان است. هدف این فروشگاه، افزون بر کارشناسی و گزینش آثار و کتاب‌های باکیفیت برای کودکان و نوجوانان، در دسترس گذاشتن آن‌ها به دو روش خرید حضوری و خرید آنلاین، برای این گروه سنی و مربیان، آموزگاران، پدران و مادران، مروجان کتاب و سایر مخاطبان علاقه‌مند است. همچنین این فروشگاه در کنار آثار مربوط به کودکان و نوجوانان، مجموعه‌ای کارشناسی‌شده از کتاب‌های بزرگ‌سالان مربوط به حوزه‌ی ادبیات کودکان و آموزش خلاق از راه ادبیات کودکان را گردآوری کرده است که به بالا بردن سطح فرهنگ و مطالعات کودکی کمک کند. راه‌اندازی و تجهیز کتابخانه‌های آموزشگاهی،‌ روستایی و شهری از دیگر اقدامات فروشگاه کتاب هدهد است.

 

بلندخوانی کتاب المر

 

 

Submitted by editor71 on