آغاز دومین اکران اینترنتی فیلم مستند «توران‌خانم» در سراسر جهان

امروز شنبه ۲۰ امردادماه دومین اکران اینترنتی فیلم مستند «توران‌خانم» در سراسر جهان آغاز شده است و تا پایان روز چهارشنبه ۳۱ امردادماه ادامه خواهد داشت.

تا کنون نزدیک به ۷۰ سانس اکران گروهی برای دومین اکران اینترنتی فیلم مستند «توران‌خانم» از سوی ۳۰ مرکز فرهنگی و عمومی در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، قائمشهر، رشت، کرمان، کیش و کرج از جمله موسسه آپ‌آرت‌مان در تهران، موسسه مطالعاتی خرد جانِ جهان رشت و گالری آبان شیراز اعلام شده است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت هاشور در بخش «خرید بلیط اکران گروهی» اطلاعات مربوط به مکان و زمان مراکز دومین اکران اینترنتی فیلم مستند «توران‌خانم» را مشاهده و در صورت تمایل به حضور، بلیط خریداری کنند.
دوازده روز اکران اینترنتی٬ فرصت مناسبی است که هر کس در هر کجای جهان که هست؛به تماشای فیلم «توران‌خانم» بنشیند. فیلم با زیرنویس انگلیسی پخش خواهد شد.
همه درآمد دومین اکران اینترنتی فیلم مستند «توران‌خانم» از سوی کارگردانان و تهیه‌کننده اثر در اختیار «شورای کتاب کودک» و «فرهنگنامه کودکان و نوجوانان» قرار خواهد گرفت. کارگردانان این برنامه پیشنهاد می‌کنند که همچون سینما رفتن، به تعداد افرادی که با هم به تماشای این فیلم می‌نشینید بلیط خریداری کنید؛ حتی بیش‌تر!
فیلم مستند «توران خانم» ساخته رخشان بنی‌اعتماد و مجتبا میرتهماسب، به زندگی توران میرهادی، یکی از شخصیت‌های تأثیرگذار سده‌ کنونی ایران در حوزه‌ آموزش و پرورش و فرهنگ و ادبیات کودکان می‌پردازد. نخستین اکران اینترنتی این فیلم مستند خرداد ماه امسال بود که با استقبال فراوان رو به رو شد و در فاصله‌ یک هفته نمایشِ آن‌لاین که از ۲۶ خردادماه و همزمان با روز تولد خانم میرهادی شروع شد، ۱۳۳۰۵ بلیط در داخل و خارج از ایران فروخته شد.
خرید هر تعداد بلیط، مشارکت بیش‌تر شماست در تداوم راه و اندیشه‌های توران میرهادی با هدف رشد و آموزش کودکان این سرزمین.

خرید بلیط:
https://hashure.com/ekran
https://www.tiwall.org/cinema/turankhanum2
شماره پشتیبانی هاشور: 02185532000
ایمیل پشتیبانی: support@hashure.com

مستند توران خانم

نویسنده
گروه خبر کتابک
Submitted by editor3 on