فهرست کتابک به مناسبت روز جهانی تخم مرغ، 22 مهر

«روز جهانی تخم‌مرغ» هر ساله در دومین جمعه ماه اکتبر جشن گرفته می‌شود. این روز فرصتی منحصربه‌فرد برای افزایش آگاهی در مورد فواید تخم‌مرغ است که نه تنها مغذی و خوشمزه است، بلکه به عنوان یک قرص ویتامین طبیعی است. تخم‌مرغ که به دلیل پروتئین و مواد مغذی خود مشهور است، در میان مغذی‌ترین مواد غذایی روی کره زمین قرار دارد. یک تخم‌مرغ بزرگ حاوی 13 ویتامین ضروری به همراه 6 گرم پروتئین است که آن را به یک مکمل غذایی ارزشمند و مقرون‌به‌صرفه تبدیل می‌کند که برای افراد در تمام سنین در سراسر جهان مناسب است.

کتابک برای روز جهانی تخم مرغ کتاب‌های زیر را به شما معرفی می‌کند:

کتاب‌هایی کوچک از غاز و اردک/ برای 3 تا 7 سال/ (معرفی کتاب کتاب‌هایی کوچک از غاز و اردک/ خرید کتاب کتاب‌هایی کوچک از غاز و اردک)

آرزوی تخم‌مرغ‌ها – مجموعه ماجراهای هاپو ۴/ برای 3 تا 7 سال/ (معرفی کتاب آرزوی تخم‌مرغ‌ها – مجموعه ماجراهای هاپو ۴/ خرید کتاب آرزوی تخم‌مرغ‌ها – مجموعه ماجراهای هاپو ۴)

از ماکارونی‌های خجالتی تا تخم‌مرغ‌های هیجان‌زده/ برای 3 تا 9 سال/ (معرفی کتاب از ماکارونی‌های خجالتی تا تخم‌مرغ‌های هیجان‌زده/ خرید کتاب از ماکارونی‌های خجالتی تا تخم‌مرغ‌های هیجان‌زده)

تخم مرغ عجیب و غریب/ برای 3 تا 9 سال/ (معرفی کتاب تخم مرغ عجیب و غریب/ خرید کتاب تخم مرغ عجیب و غریب)

خانم مرغه و تمساح گرسنه/ برای 3 تا 9 سال/ (معرفی کتاب خانم مرغه و تمساح گرسنه/ خرید کتاب خانم مرغه و تمساح گرسنه)

آخرین نفر تخم مرغ گندیده است – مجموعه گیلبرت و دوستانش/ برای 3 تا 9 سال/ (معرفی کتاب آخرین نفر تخم مرغ گندیده است – مجموعه گیلبرت و دوستانش/ خرید کتاب آخرین نفر تخم مرغ گندیده است – مجموعه گیلبرت و دوستانش)

تخم‌مرغ‌های مگ/ برای 7 تا 9 سال/ (معرفی کتاب تخم‌مرغ‌های مگ/ خرید کتاب تخم‌مرغ‌های مگ)

موادغذایی داخل یخچال شما از کجا به دست می‌آید؟/ برای 7 تا 12 سال/ (معرفی کتاب موادغذایی داخل یخچال شما از کجا به دست می‌آید؟/ خربد کتاب موادغذایی داخل یخچال شما از کجا به دست می‌آید؟)

اِی. جی و تخم‌مرغ طلایی – بازی‌ها، پازل‌ها و دانستنی‌های دیگر – مجموعه‌ی مدرسه‌ی پرماجرا برای 9 تا 12 سال/ (معرفی کتاب اِی. جی و تخم‌مرغ طلایی – بازی‌ها، پازل‌ها و دانستنی‌های دیگر – مجموعه‌ی مدرسه‌ی پرماجرا/ خرید کتاب اِی. جی و تخم‌مرغ طلایی – بازی‌ها، پازل‌ها و دانستنی‌های دیگر – مجموعه‌ی مدرسه‌ی پرماجرا)

تخم مرغ‌ها/ برای 12 سال به بالا/ (معرفی کتاب تخم مرغ‌ها/ خرید کتاب تخم مرغ‌ها)

پدیدآورندگان:
Submitted by editor69 on