کتابک در جمع تبریزی ها هم معرفی شد!

کتابک" که در چهارمین همایش سراسری "انجمن ترویج زبان و ادب فارسی" ، ۲۱ تا ۲۳مرداد در تبریز شرکت داشت، در جمع کتابداران "کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز" حضور یافت و به این گروه از کتابداران علاقه مند معرفی شد
روز ۲۱ مرداد نسیم موحدی پور به نمایندگی از "کتابک" در نشست کتابداران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریزحاضر شد و پس از معرفی "کتابک" و "بانک اطلاعات فرهنگ و ادبیات کودکان ایران (ایرانک)" به پرسش های کتابداران پاسخ گفت. افزون بر این نشست موفقیت آمیز،‌ نسیم موحدی پور با برپایی میزی در حاشیه همایش "انجمن ترویج زبان و ادب فارسی" شرکت کنندگان را با کتابک و ایرانک آشنا کرد.
در این همایش، نمایندگانی از "شورای کتاب کودک"، "خانه کتابدار کودک و نوجوان" و "موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان ایران" حضور داشتند و در کنار برنامه های همایش به معرفی فعالیت ها خود پرداختند.

کتابک در جمع  تبریزی ها هم معرفی شد

"فرهنگنامه کودکان و نوجوانان" از شورای کتاب کودک و مجموعه کتاب های "تاریخ ادبیات کودکان ایران" از موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان ایران و آثار دیگری مانند فارسی آموزهای ادبی و "لولوپی": ریاضی آموز ادبی از انتشارات "نشر چیستا"، در حاشیه این همایش به نمایش درآمدند و مورد توجه شرکت کنندگان قرار گرفتند.
در چهارمین گردهمایی انجمن ترویج زبان و ادب فارسی، اعضای این انجمن وعلاقه مندان، با ارائه مقاله هایی، با تازه‌ترین یافته‌های علمی در ارتباط با زبان و ادب فارسی آشنا شدند. دوره های پیشین همایش سراسری انجمن ترویج زبان و ادب فارسی، در سال های پیش در شهرهای اصفهان، مشهد و تهران برگزار شده اند.
گفتنی است كه «انجمن ترویج زبان و ادب فارسی» در سال ۱۳۵۰ و به وسیله ۲۰ تن از استادان زبان و ادبیات فارسی كشور تاسیس شد.

کلیدواژه:
Submitted by editor6 on