شخصیت های محبوب کتاب ها، از تمبرها سر درآوردند!

 اداره پست رویال میل انگلستان، تصویر شخصیت های کتاب های رولد دال نویسنده محبوب انگلیسی را بر روی تمبر منتشر کرد.

ماتیلدا، جیمز و هلوی غول پیکر، غول بزرگ مهربان، چارلی و کارخانه شکلات سازی، آقای روباه شگفت انگیز  و شخصیت های دیگر داستان های رولد دال، سال ها در کتاب ها و فیلم هایی که از روی ماجراهای آن ها ساخته شده اند، زندگی کرده اند و محبوب کودکان نسل های مختلف بوده اند. 

حالا، تصویر هایی از شخصیت های محبوب و عجیب و غریب شش کتاب رولد دال که با خلاقیت کوانتین بلیک تصویرسازی شده اند، در یک مجموعه تمبر چاپ و منتشر شده تا بزرگداشتی باشد برای رولد دال، آفریننده آن ها. نویسنده ای که دنیا را از دریچه چشم کودکان می دید.

شخصیت های محبوب کتاب ها، از تمبرها سر درآوردند

اوفلیا دال، دختر رولد دال درباره انتشار این مجموعه تمبر گفته که اگر پدرش زنده بود، از انتشار این تمبرها بسیار هیجان زده می شد. او اشاره کرده که پدرش در طول عمر خود هزاران نامه نوشت و هرگز تصور نمی کرد که روزی تصویر شخصیت های داستان هایش بر روی تمبرها چاپ شوند.

در میان این تمبرها، چهار تمبر با تصویر صحنه هایی از کتاب غول بزرگ مهربان چاپ شده اند. کتابی که امسال، سی امین سالگرد انتشارش در انگلستان بزرگداشته می شود. غول بزرگ مهربان، یکی از محبوب ترین کتاب های دال است. 

شخصیت های محبوب کتاب ها، از تمبرها سر درآوردند

رولد دال، ۱۷ کتاب برای کودکان نوشت که بر اساس داستان های ۷ کتاب او، فیلم هایی ساخته شد. میلیون ها نسخه از کتاب های رولد دال، تاکنون در کشورهای مختلف جهان به فروش رفته است. رولد دال در نوامبر سال ۱۹۹۰ در انگلستان درگذشت.

Submitted by admin on