بیست درصد تخفیف کتاب هدهد به مناسبت «روز معلم»

جشنواره تخفیف کتاب هدهد به مناسبت «روز معلم»

کتاب هدهد با هدف گرامیداشت «روز معلم» برخی از کتاب‌های خود را ویژه معلمان، آموزشگران و مربیان با ۲۰ درصد تخفیف ارائه می‌دهد.

کتاب هدهد ۲۰ عنوان از کتاب‌های فروشگاه خود را که دارای محتوایی در جهت کمک به معلمان و مربیان در آموزش به کودکان و فراهم کردن محیط آموزشی مناسب و همچنین ترویج خواندن میان آنان است، به مناسبت ۱۲ اردیبهشت‌ماه، «روز معلم» با ۲۰ درصد تخفیف عرضه می‌کند. این فهرست، عناوین کتاب‌هایی را دربرمی‌گیرند که محتوایی چون رویکردهای آموزش نوین، تاریخ ادبیات کودکان، ترویج خواندن، ویژگی‌های تصویر در کتاب کودکان، حقوق کودکان و آموزش خلاق را دارند.

جشنواره تخفیف کتاب هدهد که افزون بر گرامیداشت «روز معلم» با هدف تشویق معلمان و مربیان به ارتقا سطح دانش و به‌روز کردن دانسته‌های خود در حوزه آموزش و حقوق کودکان در نظر گرفته شده است از امروز ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ آغاز می‌شود و تا ۱۳ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

مربیان و معلمان و سایر علاقه‌مندان به حوزه آموزش کودکان می‌توانند به مناسبت «روز معلم» تمامی این کتاب‌ها را به مدت ۳ روز با ۲۰ درصد تخفیف از کتاب هدهد تهیه کنند.

فهرست کتاب‌های پیشنهادی کتاب هدهد برای «روز معلم» عبارت است از:

این کتاب درباره شناخت حقوق کودک است که به آموزگاران کمک می کند تا کودکان و نوجوانان را از راه تجربه های عملی در کلاس های درس با حقوق خود آشنا کنند.

 

روز معلم

 

این کتاب برای ترویج اندیشه‌های برتر تعلیم و تربیت و با آوردن نمونه‌های عینی از آنچه که در یک مدرسه والدورف می‌گذرد، خوانندگان را با مفاهیم مطرح شده در این رویکرد آشنا می‌کند.

 

رویکرد والدورف- روز معلم

 

این کتاب با هدف ترویج اندیشه‌های برتر تعلیم و تربیت، آموزگاران را با نکته‌های اصلی رویکرد «های‌اسکوپ» از زمان پیدایش و رشد و پیشرفت آن آشنا می‌کند.

در این کتاب منتقد و بررس با اصول نقد روش‌مند آشنا می‌شود تا ارزیابی‌ها و تفسیرهای درست از متون ادبی کودکان ارائه دهد.

این کتاب، نظریه ویگوتسکی درباره تکامل کودک را تبدیل به فعالیت‌های ساده، روشن و قابل اجرا برای کودکان سه تا هفت ساله می‌کند و هم زمان، نظریه زیرساخت فعالیت را توضیح می‌دهد و به مربی این امکان را می‌دهد تا برنامه را متناسب با موقعیت خود به کارگیرد.

 

کلید یادگیری

 

در این اثر از روش‌هایی که کودکان و نوجوانان به خواندن علاقه‌مند می‌شوند، سخن گفته شده است و راه‌هایی عملی برای راه‌اندازی مراکز خواندن با کودکان و نوجوانان پیشنهاد شده است‌.

این کتاب شامل ۲۰ کارگاه آموزشی برای کودکان است. اجزای تشکیل دهنده هر کارگاه، شرکت‌کنندگان، بازی‌های گروهی، حادثه و تجربه هستند. دراین کارگاه‌ها، بازی‌ها امکاناتی برای تجربه‌های جدید پدید می‌آورند و شرکت‌کنندگان به دانش جدیدی دست می‌یابند که به رشد آنان کمک می‌کند.

کتابی ساده و کاربردی، یاریگر کتابداران کتابخانه های کوچکی در محله ها، روستاها، آموزشگاه ها و کلاس های درس و همچنین کنشگران فرهنگی و مروجان کتابخوانی در سراسر ایران است.

 

روز معلم

 

در این کتاب به کتاب‌های تصویری به عنوان مهم‌ترین ابزار ایجاد عادت خواندن در کودکانی که هنوز قادر به خواندن حروف و واژه ها نیستند پرداخته شده است. این کتاب با هدف آشناسازی پدران و مادران جوان و مربیان با شگفتی‌های کتاب تصویری و جایگاه آن در شکوفا کردن استعداد خواندن فراهم آمده است.

این کتاب شامل رهنمودهای کاربردی برای مناسب‌سازی و انتشار کتاب برای کودکان نابینا، ناشنوا، کم‌توان ذهنی، خوانش‌پریش، در خودمانده و خواندن گریز است و مخاطب را با انواع کتاب های مناسب سازی آَشنا می‌کند.

این کتاب در برگیرنده ی ۲۶سال تجربه ی بنیانگذاران مجتمع آموزشی مهران، معصومه سهراب و یحیی مافی به قلم خودشان است.

 

تجربه های مدرسه داری- روز معلم

 

ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که بسیاری از مسایل و امور نسبت به گذشته متفاوت شده است و شرایط و موقعیت کودکانِ امروز، نسبت به دوران کودکی و نوجوانی ما تغییر کرده است. این کتاب در رفتار درست با کودک یاری می‌رساند.

رفتار درست با کودکان نیاز به آگاهی و تقویت مهارت‌های ویژه دارد که در این کتاب به آن‌ها اشاره شده است.

کتاب کار مربی در بر گیرنده فعالیت ها و تجربه های توران میرهادی کارشناس رشته های روانشناسی تربیتی و آموزش پیش از دبستان و ابتدایی و استاد برجسته ادبیات کودکان ایران در طول بیست وسه سال کار با كودكان است. این کتاب هدیه مناسبی برای «روز معلم» است.

 

کتاب کار مربی- روز معلم

 

این اثر نخستین کتاب تئوریک و نظری درباره تصویرگری کتاب های کودکان است. اثری جامع که به تاریخ تصویرگری در جهان و ایران، تعریف‌ها، گونه‌ها، تجزیه و تحلیل عناصر دیداری و مخاطب‌شناسی می‌پردازد.

 

تصویرگری

 

تاریخ ادبیات كودكان ایران مجموعه ای است كه شما در آن می‌توانید: با تاریخ كهن سرزمین ایران آشنا شوید؛ سیر فرهنگ این سرزمین را بشناسید؛ به دیدار كودكان ایرانی تا كهن‌ترین روزگاران بروید؛ مهم‌تر از همه با ادبیات كودكان ایران از روزگار باستان تا روزگار معاصر آشنا شوید.

گل‌های شادی شامل ۳۱۰ ترانه ی کودکانه ایران است. این کتاب ترانه‌های کودکان از دهه ۱۳۳۰ تا سال‌های پایانی دهه ۱۳۵۰ همراه با نت‌های آن‌ها را دربردارد.

این کتاب تصویری، بازنویسی است از «منطق‌الطیر» شیخ عطّار نیشابوری، یکی برجسته‌ترین آثار منظوم عرفانی سده‌ی دوازده‌ام ایران و شاهکار ادبیات فارسی. این کتاب به سبب توجه به تصویرگری برای مربیان مناسب است.

 

همایش پرندگان- روز معلم

 

این کتاب به‌ پیشینه‌ی ادبیات کودک در افغانستان، مفهوم کودک و ادبیات کودک، چگونگـی آموزش، تربیت و ادبیات‌کودک افغانستان تا سده بیستم، چگونگی آموزش، تربیت و ادبیات کودک افغانستان در دوره معاصر، وضعیت عمومی ادبیات معاصر افغانستان و آثار برخی از پیشگامان ادبیات کودک افغانستان می‌پردازد.

این مجموعه آموزشی در چارچوب آموزش خلاق کودک محور تهیه شده است و تلاش دارد ریاضی را با روشی جدید به کودکان فارسی زبان بیاموزد.

 

 

 

کلیدواژه:
Submitted by editor71 on