کارگاه «مبانی رویکرد ویگوتسکی در پداگوژی نوین» برگزار می‌شود

موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان کارگاه دوروزه «مبانی رویکرد ویگوتسکی در پداگوژی نوین» را با نگاهی به برنامه درسی کلید یادگیری (The Key to Learning Curriculum) آبان‌ماه ۱۳۹۷ برگزار می‌کند.

این کارگاه ویژه مربیان، آموزگاران، کتابداران، کارورزان آموزشی، دانشجویان و مادران و پدران، در دو بخش تئوری و عملی برگزار خواهد شد.

«بزرگ‌ترین دستاوردهای کودک در بازی تجسم می‌یابد، دستاوردهایی که در آینده، بستر کار و اخلاق او را تشکیل خواهد داد.

آن‌چه کودک امروز می‌تواند با کمک و همکاری انجام دهد، در آینده به تنهایی انجام خواهد داد. بنابراین، تنها رهنمودی سودمند است که جلوتر از تکامل حرکت کند و آن را به پیش براند.

آموزش نباید در راستای رشد دیروز کودک، بلکه باید در راستای رشد فردای او باشد.»

ویگوتسکی

سرفصل‌های اصلی کارگاه:

  • گذار از پداگوژی سنتی به پداگوژی نوین
  • سامانه یادگیری در سازنده‌گرایی اجتماعی
  • نمادین کردن یادگیری در ادبیات
  • بدن، بیان‌گری و کنش جمعی

آموزشگر و تسهیل‌گر این کارگاه دوروزه، علی مرتضوی فومنی، پژوهشگر گروه مطالعات آموزشی انجمن مطالعات فرهنگی در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، از اعضای شورای کتاب کودک، عضو مرکز ملی اسیتژ(مرکز نمایندگی اسیتژ فرانسه)، عضو پیوسته کانون نمایش‌نامه‌نویسان خانه تئاتر و عضو انجمن تئاتر کودک و نوجوان خانه تئاتر است.

کارگاه «مبانی رویکرد ویگوتسکی در پداگوژی نوین» پنجشنبه و جمعه ۳ و ۴ آبان‌ماه ۱۳۹۷ از ساعت ۹ تا ۱۴ در خانه »با من بخوان» و آموزش خلاق خانواده مافی واقع در تهران، خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، خیابان بیست‌ودوم، پلاک ۹، زنگ ۱ برگزار خواهد شد.

هزینه این کارگاه ۱۸۰ هزار تومان است. در پایان کارگاه گواهی حضور در کارگاه به شرکت‌کنندگان داده خواهد شد. لازم به ذکر است که ظرفیت این کارگاه محدود و اولویت با افرادی است که زودتر در کارگاه ثبت‌نام کنند.

 علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام با شماره ۹۱۹۸۷۱۰۳۶۴ تماس بگیرند یا از رطیق لینک زیر به‌صورت آنلاین در کارگاه ثبت‌نام کنند:

 

 

کارگاه مبانی رویکرد ویگوتسکی در پداگوژی نوین

 

کلید یادگیری

 

 

 

 

 

نویسنده
گروه خبر کتابک
Submitted by editor71 on