کودکان برنامه‌ی «با من بخوان» یاد آ‌تش‌نشانان را در شهر خوسف گرامی داشتند

امروز یازدهم بهمن ۱۳۹۵ همزمان با تشیع پیکر ‌‌آتش‌نشانان فداکار کشته شده در حادثه ساختمان پلاسکوی تهران، کودکان برنامه «با من بخوان» در پیش‌دبستانی سینا، در شهرستان خوسف استان خراسان جنوبی با انجام فعالیت‌هایی یاد آتش‌نشانان را گرامی داشتند.

خانم رقیه باقرى از مربیان برگزيده برنامه‌ی «با من بخوان»، پس از این حادثه‌ی تاسف‌بار، بخشی از فعالیت‌های در پیوند با کتابخوانی برنامه‌ی «با من بخوان» را به موضوع آتش‌نشان‌ها اختصاص داد تا از این راه ضمن گرامی داشتن یاد شهدای آتش‌نشان، توجه کودکان را به اهمیت ارزش‌هایی چون فداکاری، نوع‌دوستی و همدردی جلب کند.

رقیه باقری از مربیان برنامه‌ی «با من بخوان» در شهرستان خوسف واقع در استان خراسان جنوبی است. او از سال ۱۳۹۳ با شرکت در کارگاه‌هایی که از سوی موسسه‌ی پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان در استان خراسان جنوبی برگزار شد، به «با من بخوان» پیوست و فعالیت خود را در قالب این برنامه آغاز کرد.

رقیه باقری در نخستین همایش «با من بخوان» که در آبان‌ماه ۱۳۹۵ برگزار شد، به عنوان یکی از ده مربی برتر این برنامه شناخته شد و جایزه‌ی «جبار باغچه‌بان، همزاد سیمرغ» که برای گسترش ترویج خواندن و سوادآموزی پایه از راه ادبیات کودکان به تازگی از سوی موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان با پشتیبانی شرکت عمران آذرستان پایه‌گذاری شده است، به او اهدا شد. او اکنون به عنوان یکی از سفیران «با من بخوان» به ترویج این برنامه مشغول است.

 

کودکان

 

فعالیت

 

شخصیت کتاب فارسی‌آموز

 

آتش نشانی

 

پلاسکو

 

Submitted by editor71 on