صدمین خبر نامه کتابک منتشر شد!

امروز صدمین خبرنامه هفتگی کتابک منتشر شد.

 نخستین شماره خبرنامه کتابک در روز دوازدهم شهریور سال ۸۸ منتشر شد. از آن زمان تاکنون، کتابک، هر هفته مهم ترین خبرها و رویدادهای دنیای کودکان در ایران و جهان را که در طول هفته در سایت خود باز تاب داده است، دستچین کرده و به شکل خبرنامه به ایمیل اعضای خود می فرستد. این خبرنامه هر هفته خوانندگان خود را در جریان خبر هایی که در پیوند با کودکان و نوجوان در ایران و جهان رخ داده است و همچنین تازه های رخداد های ترویج کتابخوانی در جهان آشنا می کند. 

اما این همه آنچه در خبرنامه منتشر می شود، نیست. هر هفته خبرنامه به جای اعضای خود که ممکن است برای سر زدن به سایت وقت نداشته اند، سایت را زیر و رو  می کند و گلچینی از مطالب جالب و خواندنی در اختیار کاربران پر مشغله خود قرار می دهد. در هر شماره چند مقاله و کتاب تازه و مناسب، چند پدیدآورنده ادبیات کودکان و چند  فعالیت ترویجی به اعضا معرفی می شود. 

اما باز هم این همه هدف خبرنامه کتابک نیست. کتابک با ارسال این خبر نامه می خواهد نقش پلی را بازی کند که پیوسته پیوند ها ی تازه می آفریند . پیوند اعضا با کتابک و پیوند اعضا با یکدیگر. می خواهد هر هفته به اعضای خود یاد آوری کند که این درگاه مجازی ترویج کتابخوانی، گستره ای ست برای رد وبدل کردن تجربه ها و دیدگاه ها. 

 کتابک اکنون با انتشار صدشماره از خبر نامه خود خرسند است که در این راه گام های مهمی برداشته است. به همین سبب دست همه اعضای خود را به گرمی می فشارد و بار دیگر همه بازدیدکنندگان  را فرا می خواند که با تبادل اندیشه ها، دیدگاه ها و تجربه های خود با کودکان در کتابک، به سوی زندگی بهتر برای کودکان با یکدیگر همراه و همگام شویم !

  •  علاقه مندان برای دریافت خبرنامه کتابک، باید نخست در سایت عضو شوند. برای عضویت در سایت اینجا کلیک کنید!
کلیدواژه:
Submitted by admin on