تقدیر از کتابک و نهادهای ترویج کتابخوانی در هفته ملی کودک

در هفته ملی کودک و روز «کودک، کتاب و کتاب خوانی» از سایت کتابک به همراه ۴ نهاد دیگر فعال در زمینه ترویج کتابخوانی در میان کودکان قدردانی شد.

 

 جشن «ملت کتابخوان» به مناسبت هفته ملی کودک و با همکاری بنیاد ملت و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز شنبه ١٨ مهرماه برگزار شد. 

سایت کتابک سال ١٣٨٧ با هدف بالا بردن سطح زندگی معنوی کودکان و نوجوانان ایرانی و همسایگان ایران فعالیت خود را آغاز کرده است و از زمان تلاش کرده است که راهنما و ترویج کننده مواد خواندنی مناسب برای کودکان فارسی زبان باشد و محتواهای وابسته به این موضوع را در اختیار مادران و پدران، آموزگاران، مربیان، کتابداران و مروجان قرار دهد. 

خانه کتابدار کودک و نوجوان و ترویج کتابخوانی، موسسه مهر گیتی، کانون توسعه فرهنگی کودکان و موسسه مهر طاها دیگر نهادهای ترویج کتابخوانی در میان کودکان بودند که از آن ها قدردانی شد.  در این برنامه افزون بر نهادهای ترویجی از مروجان کتاب و کتابخوانی و کودکان کتابخوان نیز قدردانی شد.

 از دیگر برنامه های جشن «ملت کتابخوان» رونمایی از کتابخانه سیار بانک ملت و کانون، تجهیز ١٠٠٠ کتابخانه روستایی با اهدای ۴٠هزار جلد کتاب به کودکان و رونمای از «جایزه‌ ملت کتاب‌خوان» بود.

کلیدواژه:
Submitted by editor3 on