چراغ‌قوه

عنوان لاتین
Flashlight

کتاب «چراغ‌قوه» کتابی ماجراجویانه است، که کودک را به غلبه بر ترس خود به تاریکی و جست‌وجو در دل شب تشویق می‌کند.

کتاب با این جملات آغاز می‌شود:

«خوب گوش کن!

بیرون چادر صداهایی می‌آید!

همه جا تاریک است!

هیچ چیزی نمی‌بینی

شاید کمی ترسناک باشد.

اما...

بیرون چادر دنیای بزرگی پر از زیبایی و شگفتی است.

تنها با یک چراغ می‌توانی این زیبایی‌ها را ببینی و کشف کنی.»

کتاب «چراغ‌قوه» یک کتاب تصویری بدون متن است که با تصاویر، داستانی زیبا و ماجراجویانه برای کودک روایت می‌کند. داستان کودکی که در دل طبیعت چادر زده است و شب که فرا می‌رسد تاریکی و صداهای شب او را می‌ترساند. اما او چراغ قوه‌ای به دست می‌گیرد و پا به دل تاریکی می‌گذارد و در نور چراغش دنیای زندگی شبانه در جنگل را کشف می‌کند. کتاب‌های بدون متن، روایت داستات را به عهده خواننده می‌گذارند و جزییات تصاویر زمینه‌ای را فراهم می‌کند که کودک در هر بار ورق زدن کتاب داستانی تازه تعریف کند.

کتاب «چراغ قوه» جایزه راگازای بولونیا را در سال ۲۰۱۵ دریافت کرده است.

درباره نویسنده و تصویرگر کتاب «چراغ‌قوه»

«لیزی بوید» نویسنده و تصویرگر پر کار کتاب‌های کودکان است. او علاوه بر کتاب، کارت پستال، دفترچه، نشان کتاب و محصولات کاغذی دیگر را نیز طراحی و تولید می‌کند.

تصویرگر
Lizi Boyd, لیزی بوید
سال نشر
‏‫۱۳۹۷
ناشر
نویسنده
Lizi Boyd, لیزی بوید
نگارنده معرفی کتاب
پدیدآورندگان
گروه سنی
فهرست کتاب های تألیفی برای کودکان و نوجوانان فهرست کتاب های تألیفی برای کودکان ۳ - ۶ سال فهرست کتاب های تألیفی برای کودکان ۷ - ۹ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۳ - ۶ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۷ - ۹ سال فهرست کتاب های تألیفی برای کودکان و نوجوانان فهرست کتاب های تألیفی برای کودکان ۳ - ۶ سال فهرست کتاب های تألیفی برای کودکان ۷ - ۹ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۳ - ۶ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۷ - ۹ سال فهرست کتاب های تألیفی برای کودکان و نوجوانان فهرست کتاب های تألیفی برای کودکان ۳ - ۶ سال فهرست کتاب های تألیفی برای کودکان ۷ - ۹ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۳ - ۶ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۷ - ۹ سال فهرست کتاب های تألیفی برای کودکان و نوجوانان فهرست کتاب های تألیفی برای کودکان ۳ - ۶ سال فهرست کتاب های تألیفی برای کودکان ۷ - ۹ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۳ - ۶ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۷ - ۹ سال
Submitted by editor3 on