اتل متل توتوله

مجموعه کتاب های "ترانه بازی های ایران" ۴ بازی سنتی را در چهار جلد معرفی و شیوه ی انجام بازی را با تصویرهای کودکانه ارائه می دهد.

این بازی ها تلفیقی از بازی و حرکت و ادبیات عامیانه هستند. بازی اصلی ترین راه شناخت و زبان اصلی ترین ابزار ارتباط کودک است. از سوی دیگر انجام بازی های سنتی کودکان را از کودکی با میراث فرهنگی سرزمین شان آشنا و سبب زنده ماندن این میراث معنوی ارزشمند می شود.

در این مجموعه بازی های لی لی حوضک، کلاغ پر، اتل متل توتوله و عمو زنجیرباف معرفی شده اند. لی لی حوضک از بازی های انگشتی است که مادر می تواند با فرزند خود انجام دهد و سه بازی دیگر معرفی شده در این مجموعه از بازی های گروهی هستند که برای کودکان ۲ سال به بالا که علاقه مند به بازی با همسالانشان هستند مناسبند. مخاطب این کتاب ها والدین و مربیان مهدکودک هستند. کتاب های این مجموعه دو سویه اند یعنی هم متن یک متل را با تصاویرهمراه کرده که برای بلندخوانی برای کودک مناسب است و هم شیوه ی اجرای بازی را آموزش می دهد و بزرگسالان می توانند با کمک آن بازی ها را با گروه کودکان اجرا کنند.

 

تهیه کننده
شبنم عیوضی
سال نشر
۱۳۹۰
ناشران
نویسنده
شهرداد میرزایی
گروه سنی
فهرست کتاب های تألیفی برای کودکان و نوجوانان فهرست کتاب های تألیفی برای کودکان ۰ - ۲ سال فهرست کتاب های تألیفی برای کودکان ۳ - ۶ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۰ - ۲ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۳ - ۶ سال فهرست کتاب های تألیفی برای کودکان و نوجوانان فهرست کتاب های تألیفی برای کودکان ۰ - ۲ سال فهرست کتاب های تألیفی برای کودکان ۳ - ۶ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۰ - ۲ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۳ - ۶ سال فهرست کتاب های تألیفی برای کودکان و نوجوانان فهرست کتاب های تألیفی برای کودکان ۰ - ۲ سال فهرست کتاب های تألیفی برای کودکان ۳ - ۶ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۰ - ۲ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۳ - ۶ سال فهرست کتاب های تألیفی برای کودکان و نوجوانان فهرست کتاب های تألیفی برای کودکان ۰ - ۲ سال فهرست کتاب های تألیفی برای کودکان ۳ - ۶ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۰ - ۲ سال معرفی کتاب های مناسب برای کودکان ۳ - ۶ سال
Submitted by editor3 on