فراخوان کتابک

در این صفحه می توانید اطلاعاتی از لیست کتاب ها، مقالات، خبرهای مرتبط با فراخوان کتابک را مشاهده کنید.

زیر دسته بندی ها
شنبه ۱۴ مهر هفته ملی کودک با شعار «آینده را باید ساخت» آغاز می‌شود.
چهارشنبه, ۱۱ مهر
از همه کاربران کتابک، خانواده ها، آموزگاران و کتابداران دعوت می شود، تجربه های خود در زمینه ی کتاب خوانی با کودکان را به همراه عکس برای کتابک بفرسند.
پنجشنبه, ۲۸ مهر
پدرها و مادرهای گرامی، یاران کتابک، پر بار کردن گنجینه عکس های ایرانی کتابک با موضوع کودک و خواندن، برای آذین مطالب سایت با تصویر کودکانی از گوشه و کنار این سرزمین، که با شوق به خواندن کتابی یا نوشتن داستانی و آفریدن اثری هنری سرگرمند یکی از برنامه های کتابک است. از این رو، تصمیم گرفتیم از شما بخواهیم تا با عکاسی از کودکان و نوجوانان خود و فرستادن عکس ها برای کتابک ما را در فراهم کردن گنجینه عکس های مناسب برای سایت یاری کنید.
سه شنبه, ۱۹ مرداد
هفته جهانی کتاب کودک نزدیک است. آموزگاران و پدر و مادران در تعطیلات نوروز و هفته کتاب کودک که از ۱۴ فروردین آغاز می شود، می توانند با استفاده از امکاناتی که در اختیار دارند و با به کار گیری خلاقیت خود و رهنمودهای کارشناسان، با اجرای برنامه های خواندن، تعطیلات و هفته ای به یاد ماندنی از تجربه لذت خواندن برای کودکان و دانش آموزان ترتیب دهند.
پنجشنبه, ۲۷ اسفند
پایگاه کتابک برای معرفی شمار بیشتری از کتابخانه های کودک و نوجوان در سراسر ایران نیاز به همکاری داوطلبانه‌ی شما دارد.
شنبه, ۹ آبان
تالیف و ترجمه و انتشار مقالاتی که دیدگاه ها و تجربه های کارشناسان حوزه ترویج کتابخوانی و کتابداری کودک و نوجوان را در نقاط مختلف ایران و دنیا بازتاب دهد، از هدف های مهم کتابک است. از آنجا که شعار اصلی کتابک دسترسی آسان و رایگان به اطلاعات است،‌ لذا کتابک بنا دارد تا به کمک دوستانی که داوطلب تالیف و ترجمه هستند، این مقاله ها را آماده و در اختیار خوانندگان علاقمند قرار دهد.
دوشنبه, ۱۹ مرداد
روز ۱۴فروردین، روز جهانی کتاب کودک است. از سال ۱۹۶۷ این روز که همزمان با سالروز تولد هانس كریستیان اندرسن است، به عنوان روز جهانی کتاب کودک در سراسر جهان جشن گرفته می شود.
چهارشنبه, ۷ اسفند