تخفیف ۱۰درصدی فروشگاه کتاب هدهد برای فهرست کتاب‌های هفته بلندخوانی

فروشگاه کتاب هدهد به مناسب هفته بلندخوانی از ۲ تا ۸ بهمن ماه فهرستی از کتاب‌های مناسب برای بلندخوانی را با تخفیف ۱۰ درصد عرضه می‌کند.

علاقه‌مندان به دریافت اطلاعات بیشتر و خرید کتاب‌های این فهرست می‌توانند با شماره ۸۸۵۵۳۵۲۸-۲۱ تماس بگیرند یا به سایت کتاب هدهد به نشانی www.hodhod.com مراجعه کنند. همچنین برای خرید حضوری از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۶ و پنجشنبه ۹ تا ۱۲ به فروشگاه کتاب هدهد به نشانی تهران، خیابان اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان وفاکیش توحیدی (بیست‌وسوم)، کوی شایان، پلاک ۲۶، در سمت چپ مراجعه کنند.

درباره هفته بلندخوانی:

از سال گذشته موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان ۲ تا ۸ بهمن ماه را هفته بلندخوانی نامیده و با انتشار فراخوانی از همه پدران و مادران، مربیان، آموزگاران و کتابداران دعوت می‌کند تا در این هفته دست کم روزی ۱۵ دقیقه کتابی را برای کودکان بلندخوانی کنند و تجربه‌های بلندخوانی خود برای کودکان را در شبکه‌های اجتماعی خود با هشتگ #هفته_بلندخوانی منتشر کنند تا در ترویج فرهنگ کتابخوانی سهمی داشته باشند. همچنین می‌توانند تجربه‌های خود را در قالب عکس، فیلم یا متن به نشانی تلگرامی @Khanak_Archives ارسال کنند.

فهرست کتاب‌هایی که می‌توانید به مناسبت هفته بلندخوانی با ۱۰ درصد تخفیف خریداری کنید:

کتاب برای گروه سنی ۰-۲ سال

کتاب برای گروه سنی ۳-۶ سال

کتاب برای گروه سنی ۷-۹ سال

کتاب برای گروه سنی ۱۰-۱۲ سال

کتاب برای گروه سنی ۱۳ سال به بالا

نویسنده
گروه خبر کتابک
Submitted by editor3 on