تفاهم فارابی و کانون پرورش برای حمایت از سینمای کودک

تیتر:
تفاهم فارابی و کانون پرورش برای حمایت از سینمای کودک

بنیاد سینمایی فارابی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره حمایت از تولیدات سینمای کودک و همکاری‏‌های فی‏‌مابین در سال ۱۳۹۴، به تفاهم کلی رسیدند.

به گزارش ایسنا، جلسه کاری مشترک بنیاد سینمایی فارابی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور علیرضا تابش (مدیر عامل بنیاد) و مهدی ارگانی (رئیس هیات مدیره‌ کانون) برگزار شد.

در این نشست که مسعود احمدیان، مشاور مدیرعامل و سرپرست معاونت فرهنگی پژوهشی بنیاد فارابی و مناف یحیی پور معاون تولید کانون هم حضور داشتند، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با اعلام اینکه در خرداد ماه گذشته با حاجیان زاده مدیر عامل کانون دیدار داشته است، گفت: در آن دیدار درباره ارتقاء سطح تولیدات و مشارکت و همکاری در ساخت فیلم‌‏های کودکان و نوجوانان گفتگو شد و همچنین درباره برنامه ‏های شورای راهبری و سیاستگذاری سینمای کودک و نوجوان توضیحاتی ارائه کردم که بر اساس آن، بنیاد فارابی و کانون برای حمایت از تولیدات سینمای کودک و همکاری موثر با بیست و نهمین جشنواره بین‏ المللی فیلم های کودکان و نوجوانان همراهی و همکاری خواهند داشت.

او با تأکید بر افزایش مشارکت‏ های فی‌مابین حول محور سینمای کودک، خاطرنشان کرد: در جلسه با آقای ارگانی رئیس هئیت مدیره کانون و آقای یحیی پور معاون تولید کانون همچنین درباره راه اندازی و تجهیز چندین سالن نمایش در سراسر کشور با مشارکت مؤسسه سینما شهر و فراهم کردن شرایط دوبله چند اثر شاخص کودک و نوجوان خارجی به منظور اکران در سینماها نیز تفاهم صورت گرفت.

تابش افزود: در این جلسه همچنین مقرر شد مجموعه طرح‌‏ها و نظرات طرفین درباره همکاری‏‌های فی‏‌مابین به صورت جزیی جمع‌آوری و پس از طرح در کارگروه مشترک، نسبت به تنظیم و امضای تفاهم نامه همکاری بین بنیاد سینمایی فارابی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اقدام شود.

نویسنده
گروه خبر کتابک
منبع
خبرگزاری دانشجویان ایران
تاریخ:
۹۴/۴/۱۳
Submitted by editor3 on