ستارگان فوتبال جهان به یاری کودکان سوریه می آیند

خبرگزاری سی ان. ان. با همکاری باشگاه قهرمانان فوتبال یوفا و کلوپ فوتبال سی .ان. ان. وسایل ورزشی را با امضای ستارگان فوتبال به حراج گذاشته است تا برای کمک به برنامه یونیسف برای  کودکان کشور سوریه  پول جمع کند.

در این برنامه، توپ و پیراهن هایی با امضای ستارگان فوتبال چون مایکل اون، مارسل دسیلی، دیوید گیلونا و دیگران تهیه شده است. درآمد حاصل از فروش این پیراهن ها و توپ ها به نفع کودکان سوری خواهد بود.

یونیسف در سوریه و کشورهای همسایه تلاش می کند تا مراقبت های پزشکی، ‍پوشاک و آب پاکیزه برای کودکان جنگ زده  فراهم کند. راه اندازی مراکز دوست دار کودک در مناطقه جنگ زده این کشور، یکی دیگر از فعالیت های یونیسف برای فراهم کردن محیط های امن برای کودکان در این کشور بحران زده است.  

ستارگان فوتبال جهان به یاری کودکان سوریه می آیند

اما برنامه یونیسف در سوریه با مشکلات مالی دست به گریبان شده و برای ادامه فعالیتش در کمک رسانی به کودکان با مشکل رو به رو شده است. هم اکنون یک و نیم میلیون نفر در سوریه در اثر جنگ آواره شده اند. نیمی ازاین تعداد را کودکان تشکیل می دهند. برنامه جمع آوری کمک های مالی از طریق فعالیت های ورزشی برای کمک به یونیسف برای تامین هزینه هایش انجام شده است. 

Submitted by admin on